• havelina

Bästa stället för skor till bröllopet?

Hej,

Tänkte ge mig ute och leta skor till bröllopet - vill någon dela med sig av ställen i Stockholm som har bra urval av skor? Gärna någon som har Rainbow.

Vill gärna prova innan jag köper, så jag är inte intresserad av att köpa online.

Tacksam för alla svar!

• Svar på tråden Bästa stället för skor till bröllopet?
  • Andreas flicka

Jag vet att det står att du inte är intresserad av att köpa online - men gå ändå in på rachelsimpsonshoes.co.uk/ - de har så fina brudskor som dessutom är sköna och inte så höga (många snygga är 7,5 cm).

Annars har både Kik och tex Bröllopsbutiken en hel radda skor.

• moving

Jag köpte min Rainbow skor på nätet, men provade dem först i en butik. De kostade drygt hälften att beställa från England jämfört med butik i Sverige...jag provade mina hos Lillys.

• havelina

Tack snälla ni för tipsen!

moving - Vilken sida beställde du från?

• FramtidaFruSandberg

man ska inte underskatta de vanliga butikerna heller. Bianco och Mixage/Zoe har jättefina skor (många är vita)

• gruyerienne

Jag köpte mina Rainbow skor pa Bröllopskällan (tror jag det var, det finns två olika butiker, båda påHornsgatan), men jag vet inte om dom har jättebra utbud, jag köpte dom samtidigt som jag köpte min klänning där och jag provade bara ett par, och dom var perfekta. Du kan ju alltid ringa och fråga. 

Svar på tråden Bästa stället för skor till bröllopet?