• Japajas

    Vilket efternamn är snyggast?

    Drar mitt inlägg ett snäpp längre och undrar vilket efternamn som NI hade valt :) Tack!


    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-16 12:13
    Äh va fan, kan säga att vi heter My och Robin!
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilket efternamn är snyggast?
  • Japajas

    Ang tilläggskommentar, visst hade My Tell sett något roligt om man kan tex skulle skriva i bokstavsordning på en lista o fått "Tell, My" haha =)

  • Japajas

    Böcker hade vi själva tänkt, eftersom min sambo hette de som liten. Finns bara 73 i Sverige som heter de så lite roligt hade de varit. Men de verkar inte så poppis här inne haha :P

  • Rufsas
    Japajas skrev 2010-07-16 12:44:57 följande:
    Böcker hade vi själva tänkt, eftersom min sambo hette de som liten. Finns bara 73 i Sverige som heter de så lite roligt hade de varit. Men de verkar inte så poppis här inne haha :P
    Hahaha! Ledsen att vi gör dig besviken. Tycker för övrigt Cronberg MEN ni måste välja själva vad som känns bäst för er. Omröstningen kan ju vara lite kul, men vill ni verkligen heta Böcker eller Bager så ska ni såklart göra det!
  • Japajas

    Jo de e roligt o se vad folk tycker :) Tex Karp leder, tyckte mina föräldrar var gräsligt hehe :) och mina morföräldrar tycker då deras efternamn vilket jag faktiskt inte själv kan tänka mig så de är svårt.. jag bytar ju aldrig till ett "-sson" namn när jag inte har de själv.. hehe :)

  • Japajas

    Spännande att så många röstat! =) Min sambo har nu kommit på ett nytt förslag, här i stan är de ganska populärt att slå samman namnen på de orter man kommer från.. i vårt fall skulle de bli:

    - HOLMENÄS

    Vad tycks om de namnet?! =)

Svar på tråden Vilket efternamn är snyggast?