• Nena och Rille

    Bruna tärnklänningar

    Jag är ute efter bruna tärnklänningar men letar överallt o hittar ingen.. känner att jag kan inte vänta på att hitta till höstkollektionen kommer ut.. Jag har valt att det ska vara klänningar som mina tärnor ska trivas i så det kan vara knälånga eller långa.. en tärna vill ha en lång.


     


    Så tips på vart jag kan hitta är välkommet.. sen om det är från kina eller usa eller annat ställe spelar ingen roll bara de är vettiga att beställa från. Gifter mig 23 oktober så liten stund till

  • Svar på tråden Bruna tärnklänningar
  • mattiasFästmö

    vad roligt! jag ska också gifta mig 23 okt, och vill också ha brunt eller rostfärgat till min tärna! jag gillar mori lee's tärnklänningar, där har dom många fina som även finns i brunt. Dock vet jag inte hur dom går att få tag i härifrån. Men den går ju att kolla upp! Du kan ju ta dig en kik iallafall www.morilee.com

  • Nena och Rille

    Vad skoj att det är fler som valt det "udda" datumet Ja vill med ha de färgerna.. men så svårt att hitta.. ska kolla på den sidan du har.. vi kan kanske tipsa varandra om vi hittar..


     


     

  • FramtidaFruSandberg

    Mina tärnor har denna klänning men jag ser nu att den bara finns kvar i ministorlekar www.halens.se/Product/043899&sortDirection=Ascending&filter=aW52ZW50b3J5PUZhbHNl&mid=161&oc=036


    Vila har precis kommit ut med en massa skitsnygga klänningar i mullvad (visserligen en väldigt ljus brun, men iaf)

Svar på tråden Bruna tärnklänningar