• trampdyna

blåsning på möhippa

Hej hej.
    Alltså nu måste jag få lite tips. Min syster ska gifta sig i höst och vi tänkte ordna en oförglömlig möhippa till henne. Vi tänkte blåsa henne riktigt ordentligt och filma in alltihopa som sedan ska visas på hennes bröllop. Problemet är bara att det står helt still i huvudet vad blåsningen ska vara.

Hon utbildar sig till sjuksköterska och är jättenoga med att hon kan allt om sjukdomar. Över sommaren jobbar hon på ett sjukhus. Det hade varit helt perfekt att lura henne på jobbet och jag tror att läkaren hon jobbar med skulle gå med på det.

Har ni några tips så skriv jättegärna :)

• Svar på tråden blåsning på möhippa
  • shakynose

Varför inte prata med läkaren i fråga? Tycker det låter jättekul!

• Aleta

Kan ni inte prata med hennes chef så att han får henne att ta ett extrapass en dag när hon är ledig (fast det är bara bluff). När hon väl börjar jobba så får hon ta hand om en jättebesvärlig och konstig patient som är någon kompis kompis som ni har lånat in. Ni kanske får vara i ett rum där ni kan sätta upp en kamera i smyg. 

När hon är på väg att ge upp och hämta hjälp så rusar ni andra in och överraskar henne.

• Rufsas
    Aleta skrev 2010-07-19 13:16:59 följande:
    Kan ni inte prata med hennes chef så att han får henne att ta ett extrapass en dag när hon är ledig (fast det är bara bluff). När hon väl börjar jobba så får hon ta hand om en jättebesvärlig och konstig patient som är någon kompis kompis som ni har lånat in. Ni kanske får vara i ett rum där ni kan sätta upp en kamera i smyg.  När hon är på väg att ge upp och hämta hjälp så rusar ni andra in och överraskar henne.  
    Åhhhhh, vad roligt!
Svar på tråden blåsning på möhippa