• Malin och Joel

    Gifter mig i övermorgon och har tappat sugen helt.

    I övermorgon är det dags, men det känns inte kul längre. Vill bara få det överstökat.


    Allt har bara strulat hela tiden. Nu är det att serveringspersonalen vill bli insläppt i lokalen en halvtimme tidigare än vad som var sagt för att kunna planera. Det kan personen som skall öppna för dem inte alls tänka sig. Så antingen får vi säga nej till dem eller hitta ngn annan som kan öppna.


    Sedan gick min mammas bil sönder, så nu kanske inte hon kan köra som vi tänkt.


    Visst, det kommer säkert lösa sig. Det vet jag. Men det är så jävla jobbigt när det bara blir strul som måste lösas HELA HELA HELA tiden! Det har aldrig bara flytit på

  • Svar på tråden Gifter mig i övermorgon och har tappat sugen helt.
  • minimis

    Men det är ändå bara petitesser, huvudsaken är ju faktiskt att ni blir gifta, känner er fina och mår bra i varandra! Det räcker, resten får skita sig eller så löser de sig på nåt vänster. Tror alla känner igen sig i det du skriver, men man får inte ta allt så stort. Lycka till!!

  • Malin och Joel

    Ja det är klart att det är det viktigaste. Grejen är att det här ska ju vara en rolig, lycklig dag. Istället känner man sig ju som världens besvärligaste som måste tigga hjälp och vara helt beroende på folks välvilja för att slippa fixa allt själv på själva bröllopsfagen. Det är ju inte som att särskilt många är glada över att hjälpa till. Bara suckar och gnäll så man känner sig jobbig. Nä, det här vill jag aldrig göra om.

  • Rapsbrud

    Förhoppningsvis gifter du dig ju bara en gång så då slipper du göra om det.

  • Midvinterflicka

    Upp med hakan, det kommer att bli toppen det här!

  • minimis

    Jotack, jag vet hur det är. Min pappa fick cancer för nån vecka sen, varit helt sjuk i huvudet pga det, psyket. Han sa 3 dagar innan bröllopet att han inte tål min blivande och inte ville komma på bröllopet. Etc etc. Vi fick hjälp av några få och mina föräldrar syntes knappt till. Men bröllopsdagen blev bra och min pappa verkar må bättre, han är iaf inte otrevlig mot min blivande eller mig längre. Det löser sig!

Svar på tråden Gifter mig i övermorgon och har tappat sugen helt.