• Bride in leather

    Tärnepresent samt till m2b?

    Vad ska ni era tärnor?


    Gärna med länkförslag


    Jag är sugen på att ge ett halsband med någon berlock med text på som de kan ha på bröllopet och sen som minne.


    Manschettknappar till min m2b med text på..Några tips?

  • Svar på tråden Tärnepresent samt till m2b?
  • Dolly84

    På barncancerfondens hemsida finns det jättefina designade halsband som kallas "give hope", de kostar 500Kr styck, varav 200kr går till fonden... Det kanske skulle vara något? Jag ska iallafall köpa ett till mig själv :) 

  • Bride in leather

    De har fina saker men nej det är inte det jag är ute efter direkt

  • KatjaB

    Min man fick en secretbox i morgongåva, och tärnorna fick sina klänningar och boleros.
    Sen har jag som tack för all hjälp från tärnorna köpt ett varsitt fint fågelbad (de har båda trädgårdar och gillar lantlig romantik) och så får den ena ett halsband med en klocka och den andra ett armband med en klocka på.

    marskalken fick ett par manchetter i silver med hans initialer, fluga och bröstnäsduk. Som tack får han en flaska whiskey.


  • Maxiander

    Dessa manschettknappar gav jag till min kärlek i julklapp: www.maxiander.se/antligen-ar-mina-manschettknappar-fardiga/


     


    Han blev superglad, roligt är att han friade senare samma kväll så på ett sätt betyder även hans manschettknappar lite extra mycket då de påminner oss om just den dagen :) (www.maxiander.se/forlovningen/)


     


    Mina tärnor har jag inte kommit på present till än. Smycke är alltid speciellt och något man kan använda länge och ha som minne. Mina tärnor får sina klänningar som de varit med och val men jag vill ge dem något mer också. Får fundera lite till...


     


    www.maxiander.se


     


     

  • i do

    Tycker ditt tips om ett smycke give hope / barncancerfonden om att ge något till den som betyder mycket som vän och på samma gång till ett mycket bra syfte... barncancerfonden skall genast dit och kika ...

Svar på tråden Tärnepresent samt till m2b?