Hårprydnader, var kan man köpa det Gbg?
Jag har själv ingen aning... Jag vet inte ens riktigt vad jag vill ha, men små konstgjorda blommor av nåt slag tror jag...
Jag har själv ingen aning... Jag vet inte ens riktigt vad jag vill ha, men små konstgjorda blommor av nåt slag tror jag...
Bo du i Göteborg måste du kolla in Prickig Katt på Vallgatan! Se till att gå till butiken också, då de har hur mycket fantastiskt som helst där, och även kan göra nytt efter förfrågan. Om inte annat kan du få inspiration till att kanske pyssla ihop själv. Panduro har en hel del konstgjorda blommor som går att göra mycket fint med om det är sådant du vill ha!
Hej!
Det är jättefint med hårprydnader!
Men jag själv körde helt fast i kammar till håret. Tills jag hittade ett brosch som jag nu kommer att ha i håret istället!
Så, tänk bara på vad du tycker är fint, det kan råka vara ett brosch, ett halsband eller något. Och så pratar du med din frisör så löser hon/han nog problemet åt dig!
Lycka till!
Det finns en hattmodist vid Vågmästarplatsen på Hisingen. Hon har diadem med dekorationer på, men det är ju en kvinna som göra hattar annars så de är ju lite mer arbetade än en fjäderkam från Glitter, så det beror ju på vad man är ute efter.
Prickig Katt är nog bäst i stan, men nu finns även internationella kedjan Accessorize i Nordstan, de ha massorav fina saker till håret.
Å vad bra, tack för tips! Här ska shoppas =)
Accessorize i Nordstan har väldigt mycket kul!
Bor inte i göteborg o brukar inte vara där men kommer ihåg prickig katt, där kan man designa själv också :) O hon som jobbade där var jättetrevlig :)