Namedropping
Yes skulle vilja veta vilken fotograf ni har valt. Vad ni betalar och vad ni får för detta?
Gäller både stillbildsfotograf och filmfotograf!!
Yes skulle vilja veta vilken fotograf ni har valt. Vad ni betalar och vad ni får för detta?
Gäller både stillbildsfotograf och filmfotograf!!
Har ännu inte anlitat eller träffat denna fotograf ännu, men kommer antagligen att göra det för vanliga porträttbilder senare i sommar... har tidigare fotat mycket själv och jag är extremt svårflörtad, men jag älskar verkligen känslan i bilderna. Tycker en bra känsla är viktigare än att bilderna är perfekt tekniskt, men bilder som är dåliga tekniskt stjäl ofta uppmärksamhet från känslan.
Vi har bokat www.lindisima.se i fyra timmar och hamnar på runt 20 000 kr. Hon tillhör toppskiktet har jag förstått och kostar en slant, men jag ser såååå mycket fram emot att bli fotograferad av henne! Jag fullkomligen älskar hennes stil.
Vi valde Jessica Lund www.jessicalund.se/brollop/ och är supernöjda! Har nu MASSOR med fantastiska bilder från den stora dagen och inte minst viktigt - Jessica är en otroligt härlig människa som man får fullt förtroende för och som verkligen fick oss att slappna av framför kameran trots en ganska kall junidag med regnet hängande i luften.
Rekommenderar henne varmt!!
Jag har en kompis som jobbar som fotograf, Magnus Svensson (MazStudios.com), och tänkte använda mig av honom. Han är den enda fotograf jag litar på och kommer ju ändå vara gäst också. Han har inte fotat bröllop förut utom ett för några veckor sedan och jag har inte sett resultatet än, men han är grym på att fota för övrigt så jag har svårt att tänka mig att det blir annat än superbra. Kul och väldigt trevlig är han också. Vet dock inte vad han tog för det bröllopet han fotade.
Vi hade karin froom.
Helt fantastiskt! Hon fick oss att se skitsnygga ut! :)
Fångar alla viktiga ögonblick och använder färger på ett helt fantastiskt sätt.
http://www.karinfroom.se/2010/02/album-pa-gang/
Vi vurderar Lindisima eller Smallpigart - jättesvårt att välja, syns dock begga er duktiga:)
Vi kommer att försöka få anlita Fotograf Louise Pekkanen till vårt bröllop nästa år.Hittade hennes sida via ett tips från en kompis och föll pladask för hennes bildspråk vi tyckte hon var helt fantastisk!! Tips för er som finns i Göteborg eller i närheten! Man kan se hennes bilder på louisepekkanen.blogg.se
Vi hade lindisima och är grymt nöjda... säger bara det! Boka... Bra bilder kostar och det är sååå värt det i efterskott...
Vi hade Bruno från baziq.com/index2.php och betalade 9500:-/h och då ingick alla bilder högupplöst. Vi hade honom 4 timmar sammanlagt
Har aldrig investerat mina pengar i något bättre. Vi har fått underbara bilder och en vän för livet.
Har aldrig skrattat så mycket som med honom. Riktig komiker. :)
Hej, vi betalade 3500 kr och vi fick då över 200 bilder, ok vi får framkalla dom själva men det passar oss bra :) Vi använde Malin Norlén www.malin-fotograf.com/default.html Jag har även använt henne för morgongåva bilder, hon är jättebra och vi är skitnöjda med bilderna.
Min kille gillar inte att bli fotograferad men tom han tyckte att det var kul, hon är så full av energi och glädje och man blir så avslappnad.
Vi rekommenderar henne starkt.
Vi kommer förmodligen att välja Daniel K Johansson. Han är billig och det är mycket som ingår. Men vi stod länge i valet mellan honom och Bruno Baziq som är dyr men har roligare bilder. Vi övervägde även Martina på M-Studio.
Vad betalar ni för Daniel och vad ingår? Tycker nästan bättre om hans bilders än Brunos.
Jag kan bara hålla med Miss Sofie, Malin är en toppen fotograf
Vi hade Marit Solblad, Vi-foto och är super nöjda! Hon lyckades fånga glädjen och känslan vi hade under dagen i bilderna. Själva fotograferingen var avslappnad och man kände sig riktigt bekväm vilket även syns på bilderna.
Malin Wittig på Fomama! www.fomama.se/ Otroligt trevlig och proffsig, så himla nöjd med våra bilder, vi ser verkligen snygga ut båda två!
Sara Norrehed
Jättetrevlig, superproffsig, kompisar till mig anlitade henne. Hon märktes knappt under vigsel och trots det är bilderna heeelt underbara. Dom kände sig helt lugna med henne!Betalde 5000 för ca 3h, fast hon stannade 4 och dom fick fler bilder än vad som utlovades
Vi kommer att bli fotade av en nära vän som är fotograf, och sen får vi själva avgöra vilka och hur många kort som ska framkallas... Det känns som det rätta för oss..