• PerSan

Godis till favoraskarna

Vad har ni lagt i eller favor askar??

Jag hade tänkt mig små chokladhjärtan, det e är ju jätte dyrt på calligrafen och brollopsbubblor...

Hade tyckt det var fint att blanda silver hjärtan med ljusrosahjärtan....

Någon som vet var man kan hitta det billigare, eller har förslag på något annat roligt man kan lägga där i??

Tack på förhand =)

• Svar på tråden Godis till favoraskarna
  • Elin88

Myheart.se är godiset ganska prisvärt och så slipper du skyhög frakt och expeditionsavgift!

• Cherrygirl

ja eller så går man in på en vanlig godisbutik eller ica och köper något, antingen i påse eller lösviktsgodis.. mycket lättare, så kommer jag att göra.

• Elin88

cherrygirl: Jo visst kan man köpa godiset i en vanlig affär men just hjärtan i ljusrosa och silver finns att köpa på myheart mycket billigare än på calligraphen =)

• Mia 77

Vi köpte karameller från my heart som det står just married på

• MaddeåMats

Förutom vårt färgtema har vi M&M som tema, så vi kommer lägga M&M:s i våra favor askar, och en liten chokladbit (Marabou chokladhjärtan) då det var dem jag fick av min blivande man när han friade

Om du inte tvunget måste ha choklad-hjärtan så finns det stora röda gele-hjärtan på bla Hemmakväll!

• PerSan

Mia 77 skrev 2010-06-23 18:04:32 följande:
    Vi köpte karameller från my heart som det står just married på

Jag har sett dem, de är jätte fina??

• PerSan

MaddeåMats skrev 2010-06-23 18:16:16 följande:
    Förutom vårt färgtema har vi M&M som tema, så vi kommer lägga M&M:s i våra favor askar, och en liten chokladbit (Marabou chokladhjärtan) då det var dem jag fick av min blivande man när han friade Om du inte tvunget måste ha choklad-hjärtan så finns det stora röda gele-hjärtan på bla Hemmakväll!

Jag skulle helst vilja beställa egen designade M&M, men de kan man inte beställa hem till Sverige vad jag förstod från hemsidan...

Annars hade det varit riktigt roligt med våra namn,datum och kanske till och med ett foto på oss på dem :)

• Cherrygirl
    PerSan skrev 2010-06-23 23:32:51 följande:
      Jag har sett dem, de är jätte fina??
    De finns att köpa i lösvikt i välsorterade godis affärer har jag sett.. Tänkte ha såna till våra askar..
  • MaddeåMats

Oohhh....egen designat godis, det hade ju varit läckert!

• Miss Giggle

Jag läste att ngn hade köpt alladins hjärtan och lagt i askar. Det blir nog både fint och prisvärt. Vi har själv beställt chokladdrageer överdragna med vitt från balunz.se

• Cherrygirl
    Miss Giggle skrev 2010-06-30 19:55:55 följande:
    Jag läste att ngn hade köpt alladins hjärtan och lagt i askar. Det blir nog både fint och prisvärt. Vi har själv beställt chokladdrageer överdragna med vitt från balunz.se
    Ja det kan ju vara fint, fast har man favor askar i papper så blir det ju lätt flott fläckar samt att det är stor risk att chokladen smälter om man gifter sig på sommaren!
Svar på tråden Godis till favoraskarna