• gunge

Fina skor för breda fötter ?

Någon som har bra tips på nått ställe som har skor för breda fötter ( inte bara breda utan jäte breda :P, riktiga pojkfötter) ?

Jag har korta och tjocka fötter.. et rent helvette när man vill föröka htta fina feminina romantiska skor att ha på sitt bröllop.. *suck*

Ska ha jätte enkel borglig vigsel så dom ska inte kosta skjortan heller.. Max 600:-

JÄÄÄÄTTE tacksam för tips..

• Svar på tråden Fina skor för breda fötter ?
  • Uppsalabrud2010

Det finns jättefina skor på rainbowclub.se! Såg att de även har skor för breda fötter och för bättre comfort mm. Inboxa mig om du inte hittar sidan så får jag försöka att leta upp den åt dig!

• ElinDaniel

VIlken storlek har du?

• Trollmor 86

Jag hittade ett par vita fina skor på Dinsko. Jag har storlek 36 och breda fötter. 

Jag ville ha skor som jag kan ha efter bröllopet med så ville inte ha några "riktiga" bröllopsskor. 

Mina skor kostade 399kr

• Eriane

Kanske inte någor för dig, men jag har också problem med fötterna, Köpte jättesöta vita badtofflor med kilklack (3 cm) till bröllopet dom kommer jag ha. Köpte dom på Wedins skor

• gunge

tack för alla tips.. =)

Ska nämnas att jag gifter mig i oktober, utomhus så badtofflor kanske blir lite kallt :P

Har storlek 36-37

Kan också nämnas att jag bor i Göteborg så om någon vet nån bra affär där =)

Vill gärna ha en fysisk affär och inte beställa på nätet..

• Linfröt

Hej!
    Jag har varit och provat ut ett par skor hos matildasfest.com
    Där kan du välja färg, klackhöjd, bredd osv.
    De går även att beställa på nätet.
    Superfina och sköna..

• Uppsalabrud2010

gunge skrev 2010-06-22 13:22:52 följande:
    Vill gärna ha en fysisk affär och inte beställa på nätet..

Rainbow clubskorna finns på nätet och sedan finns de äveni affärer. Vet att de finns på Linnégatan för där provade jag ett par...

Svar på tråden Fina skor för breda fötter ?