• giftai­august­i
    Äldre 21 Jun 18:36
    2157 visningar
    2 svar
    2
    2157

    laser

    Jag har bokat tid idag för att ta bort en ful fettknöl som jag har på näsan. Den ska tas bort med laser. Har ni erfarenhet av sånt? Blir det snyggt? Fula ärr? Jag är så orolig, jag ska gifta mig i augusti och vill verkligen inte ha något fult ärr på näsan då, samtidigt som jag inte vill ha den fula knölen.. Ååå hur ska jag göra??

  • Svar på tråden laser
  • giftai­august­i
    Äldre 28 Jun 19:05
    #1

    Ingen som har erfarenheter av sånt här?

  • Pokalo­o
    Äldre 30 Jun 00:13
    #2

    Jag har läst lite make up artisers bloggar som tar bort missfärgningar, eller det heter något pigmentering på ansiktet, iaf dem laserbehandlar det o det verkar ha hjälpa dem. Har funderat på att göra det själv.


    När det gäller i ditt fall så tror jag att det kommer bli bra.. Men du måste undvika solen när du gör laserbehandlingarna.


    Min kompis laserbehandlade sin leverfläck som hon hade ovanför läppen.. försvann helt o inga märken fanns efter den.. men den kom tillbaka efter typ 5-6 år senare. Så hon opererade bort den. Hon har ett litet ärr men syns knappt.


    Min mor har även tagit bort tatueringar som hon hade på fingrarna o dem är helt borta o det syns inte att hon någonsin haft tatueringar eller ens tagit bort med laser.

Svar på tråden laser