• Bäst i test

Det var fan på tiden älskling!

Den 21/5-2010, på Djurgården i Stockholm, gick min baby ner på knä och friade till mig med en diamantring i vitguld i rätt storlek och allt! Är så chockad fortfarande att jag inte vet vart jag ska ta vägen.. Han hade till och med köpt vigselringen samtidigt! Så nu går jag omkring härhemma och prövar på vigselringen tillsammans med förlovningsringen. ;) Baah!! Har väntat i 4 år, å så äntligen! Äntligen kan jag köpa bröllopstidningar utan att känna mig som en idiot!

• Svar på tråden Det var fan på tiden älskling!
  • Janqvist

grattis!

jättespännande att äntligen få va igång med planeringen! :)

• Bäst i test

Tack så mycket!!! :D

• lovelight

grattis grattis grattis vet precis hur det känns,har väntat i 5 , 5 år nu och köpt typ 70 bröllopstidningar men under sker ju uppenbarligen.

• lunagarden

Grattis :)

Min sambo gick ner på knä och friade till mig på min 40-årsdag för två veckor sedan inför våra 30 gäster, det var otroligt rörande. Nu planeras det för fullt för bröllop nästa sommar!!!

Cecilia

• summer2011

grattis! låter underbart;)

• moonlightgirl

Grattis grattis. Min underbara sambo gick ner på knä strax efter tolvslaget på nyårsafton mitt framför mina föräldrar, storesyster och hennes sambo. Jag vart helt chockad för jag hade planerat att göra detsamma men det var klart att jag svarade ja.   =)

Svar på tråden Det var fan på tiden älskling!