Var har ni köpt tackkort?
Jag behöver tips på var man hittar fina tackkort, gärna på nätet. Jag är egentligen ute efter tackkort där man kan få in flera bilder som i ett collage.
mvh affepaffe
Jag behöver tips på var man hittar fina tackkort, gärna på nätet. Jag är egentligen ute efter tackkort där man kan få in flera bilder som i ett collage.
mvh affepaffe
*Puffar^*
www.printswithwings.com ... många av dem har 3 foton så att man kan göra som ett collage som du säger!
Jag hoppar över tackkort...
När Gästerna kommer fram till oss för att tacka, önska oss lycka till etc etc så får dem en tack gåva.
Det är en liten glasros där bladen är doppade i silverfärg (den är ungefär lika lång som min mobil, Nokia N95 (outdragen)) o den ligger i en silverkartong som har organza band på rosetten fins ett litet hjärta klistrat på o ett band som håller i lappen som också är hjärtformad med texten Thank You!
På det viset slipper jag köpa kort och göra dem personliga, lägga extra på porto osv.. Här går det snabbt o jag slipper tänka på att skicka efter att vi gift oss =))
marriedwithchildren: Tusen tack för tipset =) Ett sådant får det nog bli, det är det enda jag sett hittills. Tack!
Optimalprint har jag gjort via, med collage! Billiga med tycker jag .-)
Vi ska göra våra egna tackkort, eftersom jag inte hittat några som är så som jag vill ha dom.
Vi ska dessutom skicka med låtarna som sjungs på bröllopet + lite fler "kärlekslåtar" som en cd-skiva.. =)
Till slut blev det så att vi beställde våra från qpix.se. Vi blev mycket nöjda =)
På något så enkelt som Åhlens! :) Jättefina faktiskt. 40st för 90:- helt okej tycker jag. :)