• Sanna2­010
    Äldre 20 Jun 09:54
    8717 visningar
    21 svar
    21
    8717

    Vart köper/hyr ni väst till brudgummen??

    Har ni tips på var i Stockholm man kan köpa eller hyra väst till brudgummen?
    Funkar även att beställa från internet om ni vet någon bra sida

    Förresten, kommer brudgummen och bestman har likadana kläder? Vi har lite skilda åsikter... Hur gör ni??

  • Svar på tråden Vart köper/hyr ni väst till brudgummen??
  • bobods
    Äldre 20 Jun 16:25
    #11
  • LisasF­anclub
    Äldre 20 Jun 17:55
    #12

    Vi har hyrt från Zari.

  • Bellag­umman
    Äldre 20 Jun 20:22
    #13

    Vi har köpt västar på ebay av en köpare som heter Formail Tailor. Jättefina och vi är supernöjda. Helt ok pris också.
    Min M2b, bestman och näbbarna ska ha likadana västar, kravatter och coursager.
    M2b ska ha svart frockcoat och resten av grabbarna ska ha svarta kostymer. De blir så fina!!!! :)

  • Astro
    Äldre 20 Jun 21:19
    #14

    www.sidenslipsen.se/sidenvast


     


    Den här sidan har jag kika på, har dock inte beställt något själv, så jag vet inte hur det funkar. Här i Linköping kan en av de bättre herrklädesaffärerna ta in snygga brokadvästar om man vill köpa det. I sthlm antar jag att Ströms eller någon annan tjusig herraffär kan göra samma sak?

  • Sanna2­010
    Äldre 20 Jun 21:22
    #15

     


    Astro skrev 2010-06-20 21:19:11 följande:
    www.sidenslipsen.se/sidenvast   Den här sidan har jag kika på, har dock inte beställt något själv, så jag vet inte hur det funkar. Här i Linköping kan en av de bättre herrklädesaffärerna ta in snygga brokadvästar om man vill köpa det. I sthlm antar jag att Ströms eller någon annan tjusig herraffär kan göra samma sak?

    Vilken rolig sida! Tack för länken Ska kolla runt lite där nu!

  • Astro
    Äldre 20 Jun 21:22
    #16

    Kul att kunna hjälpa till!

  • eclipt­icaa
    Äldre 21 Jun 09:44
    #17

    Vi beställde väst på sweeties.se, verkligen jättefin!

  • Annapa­nna larsso­n
    Äldre 27 Jun 19:24
    #18

    Cavaliere har en butik i Sturegallerian. www.cavaliere.se Superfina kläder men har ingen aning om priset...

  • 201108­20
    Äldre 20 Jul 22:59
    #19
    Bellagumman skrev 2010-06-20 20:22:15 följande:
    Vi har köpt västar på ebay av en köpare som heter Formail Tailor. Jättefina och vi är supernöjda. Helt ok pris också.Min M2b, bestman och näbbarna ska ha likadana västar, kravatter och coursager. M2b ska ha svart frockcoat och resten av grabbarna ska ha svarta kostymer. De blir så fina!!!! :)
    Åh, har tittat på deras västar... funderar på den silvriga med ljuslila kravatt och näsduk. Satt västen bra? Tycker att priset är absolut rimligt men vill ju gärna veta om det är någorlunda kvalitet  

     


    Den här har jag tittat på, är det den du köpte:


    cgi.ebay.co.uk/Mens-Silver-Scroll-40-Waistcoat-29-Colours-Cravat-/110546440040&pt=Men_s_Clothes&var=&hash=item5f7628e47c

  • Bellag­umman
    Äldre 6 Sep 22:03
    #20

     


    20110820 skrev 2010-07-20 22:59:28 följande:
    Åh, har tittat på deras västar... funderar på den silvriga med ljuslila kravatt och näsduk. Satt västen bra? Tycker att priset är absolut rimligt men vill ju gärna veta om det är någorlunda kvalitet     Den här har jag tittat på, är det den du köpte: cgi.ebay.co.uk/Mens-Silver-Scroll-40-Waistcoa...

    Bättre sent än aldrig, ursäkta sent svar!  Vi köpte dem i ivory. De var superfina och jag tycker att de var i fin kvalitet. Beställde 5 st i storlek M och de passade de som normalt har M. Vi är helnöjda.

  • Matild­es
    Äldre 7 Sep 16:31
    #21
Svar på tråden Vart köper/hyr ni väst till brudgummen??