Akut hjälp med romantisk plats i Malmö
Vi ska förlova oss i dag....picknick på stranden hade jag tänkt.....men det är nog lite för blåsigt för de i dag......behöver tips på något mysigt/romantiskt ställe i Malmö.......
Vi ska förlova oss i dag....picknick på stranden hade jag tänkt.....men det är nog lite för blåsigt för de i dag......behöver tips på något mysigt/romantiskt ställe i Malmö.......
Alnarps trädgården/parken. Där kanske finns nåt ställe där det är lä.. Jag tycker det e så mysigt
Åh ja, ute i Alnarp är det vackert! Men vill ni vara inne i Malmö, så varför inte ta en promenad i Pildammsparken? Utställningen i Vattentornet är väl öppen tror jag, så ni kan ju gå upp där eller också om det är väldigt dåligt väder gå förbi blomsterplanteringarna och upp mot Margaretapaviljongen. Där kan man ju gå in och mysa Hela Slottsparken är ju också fantastiskt vacker och romantisk! Så många avskilda små gångar och skrymslen med bänkar. Går ni bort till den stora möllan i Slottsparken kan ni ju få lä antar jag. Det är ju också nära till stranden från Slottsparken om det skulle klarna upp!
Berätta hur det gick senare och LYCKA TILL!
Ja Pildammarna var jag lite inne på....jädra skit väder..