• Jessica och Daniel

Hur går det för er som har beställt från brudmix??

Jag har gjort en bamse beställning på brudmix med både klänning till mig och mina tärnor samt bestmans och brudgummens kläder samt till sonen... Ewa skulle få iväg beställningen direkt efter att min tärna varit där och måttat sig men efter 2 dagar mailade jag och ringde för att få veta att beställningen kommit iväg en efter ett dygns väntan på svar så mailade charlie att beställningen skulle skickas om 2 veckor, dvs den 8,e juni och att allt skulle vara hemma efter 2 veckor igen.. ???? Nu har jag mailat ewa igen efter den 8,e för att bara få veta att beställningen gått iväg men inget svar tillbaka.. Jaghar hört att hon har det trassligt med famijen osv men hur säker kan jag vara på att kläderna nu kommer om 2 veckor som han lovat, vilket för mig ärväldigt kort tid på allt jag beställt... Jag vill inte ringa o tjata men man tycker ju att dom kan svara på ett ynka mail....

I övrigt så gav Ewa jätte bra service när vi kom och måttade oss mm mm mm...

• Svar på tråden Hur går det för er som har beställt från brudmix??
  • Vi 3

Ring och tjata!!! Det är nog det enda man kan göra, dessvärre.

Jag fick min klänning nu med leveransen som kom 8 juni. Försök få din beställning som en akutbeställning och förklara att du behöver ha en god marginal för att hinna göra ev ändringar här hemma.

Min klänning finns i galleriet. Vi har inte snört den ordentligt på bilden så den ser ganska oformlig ut. (Heter det ens oformlig..)

Min klänning är det lite att fixa på, och det tror jag man ska räkna med. Hellre räkna med att det är lite att fixa än att bli besviken om det är så.

Men ligg på, annars får man inga svar.

Lycka till!

• Jessica och Daniel

Hej hej!

Härligt att du har fått din klänning iaf!
    Jag har beställt brud 4 och fick pröva den i annan strl och jag hoppas verkligen att det inte behövs så mkt ändringar.. Man kommer ju ifrån det billiga priset då.. Jag ska maila igen nu.. Tack!

Svar på tråden Hur går det för er som har beställt från brudmix??