• Real Love

Rosa bröllops skor??

Hej, råd snälla.

Kan man ha rosa skor på självaste dagen? Temat är fushia rosa. Eller ska man vara som min mamma säger helvit?

Tycker det vore lite coolt om man ibland såg en rosa sko sticka fram ;) 

Sen kan det nog vara fint på fotograferingen.

Vad tror ni? Är jag helt ute och cyklar?

• Svar på tråden Rosa bröllops skor??
  • Syrinx

...fast det är klart, fuchsiarosa är de ju inte (nu när jag läser lite noggrannare vad du skrev, TS). Kanske någon annan kan ha nytta av länkarna ändå!

• Plutten2010

Kör på! =) Jag ska ha rosa (fuschia) skor och det blir skitsnygg kontrast mot en vit klänning. Köpte ett par i cerise på Bianco först men hittade sedan ett par på Scorett som jag ska ha istället. Min tärna ska de andra. Har bild på båda paren skor i mitt galleri.

• Syrinx
    Plutten2010 skrev 2010-06-09 00:19:18 följande:
    Kör på! =) Jag ska ha rosa (fuschia) skor och det blir skitsnygg kontrast mot en vit klänning. Köpte ett par i cerise på Bianco först men hittade sedan ett par på Scorett som jag ska ha istället. Min tärna ska de andra. Har bild på båda paren skor i mitt galleri.
    Åh, de från Scorett var ju SÅ snygga! De skorna som din tärna ska ha är ju samma skor, fast annan nyans, som de i den andra länken jag skickade :)
  • Plutten2010

Syrinx skrev 2010-06-09 00:24:33 följande:
    Åh, de från Scorett var ju SÅ snygga! De skorna som din tärna ska ha är ju samma skor, fast annan nyans, som de i den andra länken jag skickade :)

Oj, sorry. =) Det gick lite fort, kollade bara in den första länken..

Scorett-skorna är t o m ännu finare i verkligheten, nyansen är lite ljusare än på bilden.

• Syrinx
    Plutten2010 skrev 2010-06-09 00:33:00 följande:
      Oj, sorry. =) Det gick lite fort, kollade bara in den första länken..Scorett-skorna är t o m ännu finare i verkligheten, nyansen är lite ljusare än på bilden.
    Haha, ingen fara alls! :) Ååh är de... Jag blev alldeles förälskad jag! De ser ut att vara bra gjorda, så att de är ganska bekväma att gå i trots klackhöjden? Har du förresten provat såna gelkuddar man kan stoppa framme vid tårna? Jag går mycket i högklackat, men ska jag vara ute och dansa en hel kväll och natt blir jag ofta lite öm på "trampdynorna" :)
  • MISSDIAN

klart du skall ha rosa skor..

jag har jobbat inom made i manga ar nu.. mitt anda rad ar att du skall vara forsiktig med viken nyans av rosa du valjer.. stark rosa ar sa himla fint men kan se lite dumt ut pa foto... 

om du har har fushia som tema kan du alltid blanda in ljusare toner av rosa som fungerar helt fint.

lycka till.

• Plutten2010

Syrinx skrev 2010-06-09 00:40:06 följande:
    Haha, ingen fara alls! :) Ååh är de... Jag blev alldeles förälskad jag! De ser ut att vara bra gjorda, så att de är ganska bekväma att gå i trots klackhöjden? Har du förresten provat såna gelkuddar man kan stoppa framme vid tårna? Jag går mycket i högklackat, men ska jag vara ute och dansa en hel kväll och natt blir jag ofta lite öm på "trampdynorna" :)

Går inte i så höga klackar normalt men de här är faktiskt sköna att gå i.. =)  De är 10 cm höga, platån vid tårna är väl ca 2 cm och hjälper till en del så klart.. Har provgått de på jobbet så nu glappar det lite i hälen på ena skon men jag ska stoppa i gelkuddar tänkte jag. Kan nog behövas även om jag är rätt säker på att mina fötter kommer ömma rätt rejält ändå.. =)

• Plutten2010

Förresten, tror inte man ser så bra på bilden men dekorationen fram till är ju ett hjärta med två mindre hjärtan på och så är det stenar på sidan om som skimrar i lite fuschia-grönt. Tyckte de passar ännu bättre på ett bröllop med tanke på hjärtat.. =)

• mica82

jag ska oxå ha rosa! Kommer ha rosa ballerinaskor. finns bild i mitt galler. jag är redan 177 så jag vill inte ha klackar även om jag tycker det är skitsnyggt. finns bild i mitt falleri. skon finns även med höööög klack på Bianco :)

• Real Love

Tack alla, det verkar ju inte som att jag är den enda som kör med rosa skor så det är nog inte så annorlunda iaf :)

Hoppas er dag blir fin..

• Julibrud och nästan 30

Jag ska ha rosa kolla i mitt galleri dom är från bianco jag bara älskar dom :)

• Syrinx
    Plutten2010 skrev 2010-06-09 01:02:18 följande:
      Går inte i så höga klackar normalt men de här är faktiskt sköna att gå i.. =)  De är 10 cm höga, platån vid tårna är väl ca 2 cm och hjälper till en del så klart.. Har provgått de på jobbet så nu glappar det lite i hälen på ena skon men jag ska stoppa i gelkuddar tänkte jag. Kan nog behövas även om jag är rätt säker på att mina fötter kommer ömma rätt rejält ändå.. =)
    Hihi, ja det blir ju en ganska lång dag :) Hoppas att gelkuddarna hjälper bra! Åh, nej det syntes inte på bilden att det är hjärtan som dekoration - det är ju perfekt! Jag får nog gå och spana lite på dem live, man kan ju ha nytta av skor även om det inte är ett bröllop nära förestående ;)
  • lillalyckan

Jag ska ha röda skor med svart spets Finns i galleriet

• Cylt

Har köpt ett par vita skor som är infärgade i fuchsia, sandaletter med nio centimeter klack.
    Kommer att vara helt fantastiska såväl till klänningen som till jeans.

• Retrobohem

låter jättehärligt med en så fin färgklick! de tär bara du som bestämmer.... ;)

• BabyDoll87

Klart du kan ha rosa skor! Vi har rosa som accentfärg & jag kommer därför ha ett par babyrosa lackpumps =) Det är ju bara roligt med lite färgklickar, men min mamma är likadan så jag vet vad du pratar om... =P

• Philippine

Klart du ska! :) Att sticka ut är ju jättebra!
    Jag kommer att ha rosa Converse (bland annat)! :)

Svar på tråden Rosa bröllops skor??