• Rockford

Tårta i Uppsala

Någon som har bra tips på vart man kan köpa bröllopstårtor i Uppsala?

• Svar på tråden Tårta i Uppsala
  • Sanna2010

har hört att fågelsångens konditori är bra, där tänkte vi beställa! Inte allt för dyrt heller

• Rockford

Tack, då ska jag ringa dit imorgon o kolla.

• Plutten2010

Vi har beställt där, vet mer efter lördag.. ; ) Priset är iaf 30 kr/bit. Tårtställningen kostar inget extra (vissa konditorier har depositionsavgift).

• Nordiskbrud

Fågelsången hade jättegoda tårtor när jag bode i Uppsala Annars har du ju alla inne i stan som gör goda tårtor. Güntherska och Landnings har haft jättegoda och fina när jag jobbat. Kommer inte ihåg Ofandals men har för mig att de gör också, det har i vart fall urgoda bakelser. Kan vara värt att kolla upp några fler också för de behöver inte vara dyrare.
    Tips är också att kolla upp vad som ingår i form av tårtställning, transport, dekoration etc.

• Rockford

Har varit o provsmakat o pratat m konditori brantingstorg idag, supertrevliga o jättegod tårta. Skulle ha 40 kr/bit.

• Faithless

Anneli K är klart bäst i Uppsala, dock så kostar det någon krona mer än ett "klassiskt" konditori.. Men man gifter sig bara en gång!

• Kerbaros

Jag funderar på bageri brantingstorg då de har någon form av sammarbete med vår cateringfirma,

Rockford skrev 2010-06-09 16:48:23 följande:
    Har varit o provsmakat o pratat m konditori brantingstorg idag, supertrevliga o jättegod tårta. Skulle ha 40 kr/bit.

Vad var det för typ av tårta som skulle kosta 40 kr? var det en våningstårta och vilken typ av dekoration ingick? Tycker sånt här är så svårt :P

Kostade provsmakningen nånting förresten?

• Rockford

Det va en tårta m flera våningar, dock en depositionsavgift för ställningen. Det va bla blomdekorationer på tårtan.
    Provsmakning ingick.
    Supergod va den vi valde.

Svar på tråden Tårta i Uppsala