jag blir alltid behandlad som en prinsessa , dem är jättre proffsiga och gör jätte tunna och naturliga naglar då jag hade hårt gele på.
nu gör jag OPI gele lackering ..som håller kanske 3 veckor på mina egna naglar...man får även en lätt manikyr för 495 kr (tror jag )
www.feetandnails.se
från deras blogg :
O.P.I Axxium sok off gel har lanserats hårt som ett lack som håller i två veckor. Men egentligen är det inget lack utan en gel som ska härdas i UV-lampa precis som vanliga skulptereringsgeléer. Skillnaden är att denna O.P.I gel är mjukare och mer flexibel och går att lösa upp (soak off).
Behandlingen går till som en vanlig manikyr, dvs man sköter om naglebanden och nagelytan innan man lägger på nagellacket/gelét. När man lackar använder man ett baslack, 2 lager färg och sedan överlacket. Detsamma gör man med denna gel. Skillnaden är att man härdar varje lager under UV-lampan. Om man vill bättra på manikyren och glansen hemma kan man köpa med sig nagellacket i samma färg.
Denna metod är perfekt för de som inte orkar måla naglarna flera gånger i veckan eller som har ett jobb som sliter på naglarna då gelét skyddar naglarna lite. Borttagningen av produkten tar längre tid än med vanligt nagellack då man löser upp det.
En O.P.I soak off- behandling hos oss kostar 495 kr.
blogg.feetandnails.se/