• Pad82

Festprogram

Hej.

planerar bröllop och sitter med lite funderingar gällande festporogrammet. Vi har varit på jättemånga bröllop nyligen och vi skulle vilja göra ett försök att göra några bitar lite unikt... blir lätt tjatigt annars.

Det jag funderar på är presentationen av alla gäster.. är det någon som gjort eller sett något alternativ till detta?? det är nämligen i stort sett samma gäster som på de senaste bröllopen.... någon som har något tips?

tack på förhand

• Svar på tråden Festprogram
  • fröken lilly

Läs upp presentationerna muntligt istället! På min systers bröllop hade de en ansvarig person med "radioröst" som läste upp vilka alla var vid olika tillfällen under kvällen. Cirka fem åt gången kanske.. Personen i fråga fick ställa sig upp så att alla kunde se vem som blev presenterad. Mycket trevligt tycker jag!

Rekommenderar det dock inte om ni har över 100 gäster.. Kan bli lite långrandigt!

• Pad82

Hmm ja det var ju ett alternativ... Tack tack!! Jag får fundera vidare!! Funderade på att ev skriva något i stil med att vi vill att det ska vara full fart  och mycket prat på festen, så man får lära känna varandra på egen hand.. men det känns sådär...

Jag ska se hur jag gör... Man vill ju gärna göra häftet lite unikt.. alla är väldigt lika jämt.

jahapp.. Då kanske det är dags att göra sig klar för Greys.
    ha de!

Svar på tråden Festprogram