• Sofialo

Turkosa tärnklänningar sökes!!

Hej!

Precis som rubriken lyder så är jag på jakt efter turkosa klänningar till mina tärnor. Det tycks inte finnas någonstans.

Är det någon som har något tips på vart jag kan hitta?

• Svar på tråden Turkosa tärnklänningar sökes!!
  • fryser

hallo. kolla på littlefairies.se
    har beställt både näbbklänning o kostym till lilleman o fick de på en v.. super nöjd o de har mycket att välja på till rimliga priser

• fryser

sorry.. ska nog inte skriva så här sent--läste näbbklinng.. förlåt. kolla på nk på oasis de har mycket fint

• FramtidaFruSandberg

Är denna för grön?

www.halens.se/Product/049882&sortDirection=Ascending&filter=aW52ZW50b3J5PUZhbHNl&mid=103&oc=036

www.halens.se/Product/048547&sortDirection=Ascending&filter=aW52ZW50b3J5PUZhbHNl&mid=103&oc=036

www.halens.se/Product/048493&sortDirection=Ascending&filter=aW52ZW50b3J5PUZhbHNl&mid=103&oc=036

www.bonprix.se/se/Klaenning-1959143-bundle.htm&sourcePage=article_overview&sourcePageClick=bu1959143

www.bonprix.se/se/Klaenning-2394374-bundle.htm&pa=0&sourcePage=article_overview&sourcePageClick=bu2394374

Lycka till!

• linvand

Kolla www.bridaloutlet.se eller om du bor i närheten av Stockholm kan du åka till deras affär i Ropsten. Finns det inte hemma så kan de ta hem de flesta klänningar på nån vecka eller två.

• Sofialo

Tack så jätte mycket för era svar. Vad snälla ni är!! Ska gensat kolla igenom

• Sofialo

Hittade några som jag tyckte var fina på gojane.com. Ska höra med ttärnorna om vad de tycker!

Om någon hittar något mer så säg till!

Tack!

• soon and very soon

go jane har massa snyggt!! man blir sååå glad av att kika runt där eller hur??!

• hjärtat74

jag har en turkos klänning (kort) som jag använt en ggn.
    Men du kanske vill ha likadana till alla  tärnor?

Svar på tråden Turkosa tärnklänningar sökes!!