• Santorini

"Färdigvikt" A4-omslag till Festhäftet

Jag undrar om någon vet var man kan köpa lite tjockare A4-papper som är något större än normalmåttet för A4, och med en "vikanordning" i mitten?

Tack på förhand!

• Svar på tråden "Färdigvikt" A4-omslag till Festhäftet
  • ProjectX

Kolla på Panduro Hobby, de brukar ha allt och lite till. Annars kan nog personalen där hjälpa dig med vart du ska gå om de inte har det.

• bobods

Vi köpte på Akademibokhandeln, finns samma märke på Åhlens vet jag. Men de vi köpte är vikta A4 (=dubbla A5), alltså inte lite större som du frågade efter. Men värt att kolla upp?

• Superstarfia

Större än ett vanligt A4, då är det inte ett A4 längre.. de som jag vet finns färdigvikta är dubbla A5 kort. sen kan du ju köpa A4 och vika på höjden istället om de är såna du menar..

Finn att köpa på mattonbutiken..

• Santorini

Har frågat på Panduro, och de hade tyvärr inget. De visste vad jag menade och hade hört talas om att folk skickat efter från Usa. Men jag tycker det borde finnas närmre än så!

Ska kolla in Akademibokhandeln!

• N0RA

Man kan fråga i pappersbutiker. På "Rum för papper" i Göteborg skär de till i den storlek man vill (de kallar det A4+ om man skall ha det som framsida i häfte) och viker också. Finns säkert i andra städer också!

• Santorini

N0RA skrev 2010-05-25 19:31:52 följande:
    Man kan fråga i pappersbutiker. På "Rum för papper" i Göteborg skär de till i den storlek man vill (de kallar det A4+ om man skall ha det som framsida i häfte) och viker också. Finns säkert i andra städer också!

Perfekt! Tack för tipset, jag bor i Göteborg så det blir toppen :)

Svar på tråden "Färdigvikt" A4-omslag till Festhäftet