• Jessica och Daniel

plastrong utan väst??

Hej hopp gummi ?? kopp?? ;)

Nu har jag en vild fundering här... Min m2b skall ha svart kostym, vit skjorta och silverfärgad väst med en rosa plastrong...
    Sonen på 4 år ska se typ llikadan ut förutom kostymen, han kör på kortarmad vit skjorta och västen...
    Våra 2 bestmans skall ha svarta kostymer och vit skjorta OCH nu undrar jag.. Kan dom ha plastrong till skjortan och kavajen eller ser det helt galet ut?? Måste man ha väst tillplastrongen??
    Det blir ju så jäkla dyrt om vi ska köpa det till dom oxå!!

Ngn som har bilder att visa hur det ser ut utan väst...?

Help....

2010-08-07
  • Svar på tråden plastrong utan väst??
  • wiicky

Jag tror inte att det blir så snyggt utan väst, en plastron är ju ganska kort och jag tror att det ser mesigt ut.

• bobods

Håller med wiicky, om ni inte vill ha väst är det nog bättre att köra på slips eller flyga. En plastrong är ju som sagt kort, som en näsduk ungefär, och det ser nog lite fånigt ut utan väst

• Sundance

Nä, att skippa västen till plastrong tror jag ser fånigt ut. Är rädd att det ser ut som om han glömt västen hemma. Mycket hellre en slips då. Bra mycket stiligare än en plastrong utan väst.

• Mrs Siverts

Ska ni köpa kläderna till marshalkarna också? Eller var det bara slips/plastong och ev väst som ni isf tänkte stå för? 

Jag skulle köra slips, fast ihopmachat med brudgummens  plastong, han ska ju stå ut, du ska ju vara snyggare än tärnorna och då gäller ju samma sak för honom

• Jessica och Daniel

Jag tänkte lite så oxå men dom kommer se lika ut för oss...
    Dom köper sina egna plastronger...

Svar på tråden plastrong utan väst??