• affepaffe

    Måste bara få skriva...

    ...att jag är så avundsjuk på er som har ert bröllop kvar! Jag gifte mig förra helgen och det var det roligaste jag gjort! Önskar jag hade det kvar! Lycka till alla blivande brudpar! Hoppas ni får ett lika roligt bröllop som oss! Kram

  • Svar på tråden Måste bara få skriva...
  • Niini

    Haha :) Vet inte om jag önskar det var över men kanske att det skulle vara typ NU! :D

  • SnuGry

    jag håller med affepaffe......känner också att jag är lite avis :), vill ha det igen nu. Var så underbart och roligt.

  • Martinaa

    Hihi. Vi gifter oss om två veckor och visst längtar man! Men det kommer nog också kännas lite...lustigt när det är över. Jag har hållt på att planera och pyssla inför den här enda dagen i ett år! Tänk vad mycket fritid jag kommer ha över sen!

  • Moi mokulat

    Grattis!

    Vad roligt! Jag gifter mig om 12 veckor.
    Är jätte nervös redan nu haha

    Har några tips?

    Något ni köpt som inte behövts?
    Bästa och sämsta
    Eller allt kanske var bra?

  • SnuGry

    det enda vi inte behövde använda som vi köpt var paraplyet :). Det enda dåliga jag kan komma på var att dygnets timmar inte räckte till, festen tog slut alldeles för snabbt ......Lycka till alla blivande brudar :).

  • affepaffe

    Det enda vi köpte som inte blev använt var också paraplyer. Annars så var allt perfekt planerat känns det som =)

Svar på tråden Måste bara få skriva...