• Bröllopstårtan

    Någon som köpt stövlar på Matildas fest?

    Hej där ute!

    Jag funderar på att ev beställa de vita satin stövlarna med rundad tå framtill från matildad fest..
    De är jättefina tycker jag:)

    Undrar nu om någon annan köpt dessa stövlar om ni var nöjda med dom..

    Hur de kändes på?
    Var de mjuka eller hårda?
    Klarar man att gå med dessa en hel kväll?

    Art nr MB-0039 http://matildasfest.dinstudio.se/gallery_124.html 
    (De första stövlarna längst upp till vänster)

  • Svar på tråden Någon som köpt stövlar på Matildas fest?
  • mephistamf

    Köpte bara vanliga skor där men jag var supernöjd! Det hjälpar kankse lite?!

  • asfaltsblomman

    Jag älskar de stövlarna. Beställde dem i vinter och är de kom var de felsydda, så då skulle de göras om. Efter det har de haft massa strul med fabriken som syr skor och just nu tror jag inte de levererar alls. Om du inte gifter dig riktigt än tycker jag du ska vänta lite med att beställa och se om de kommer igång ordentligt med leveranserna.
    Kolla hennes facebooksida så ser du alla turer

  • FramtidaFruSandberg
    asfaltsblomman skrev 2010-05-20 16:26:41 följande:
    Jag älskar de stövlarna. Beställde dem i vinter och är de kom var de felsydda, så då skulle de göras om. Efter det har de haft massa strul med fabriken som syr skor och just nu tror jag inte de levererar alls. Om du inte gifter dig riktigt än tycker jag du ska vänta lite med att beställa och se om de kommer igång ordentligt med leveranserna. Kolla hennes facebooksida så ser du alla turer
    Det är sannt. Just nu levererar de inte alls. Mejan (som äger mathildas fest) är supertrevlig men hon har problem med att henne leverantör är sjuk. Jag har fått mina skor restade (kunde få pengarna tillbaka men valde att vänta eftersom jag inte gifter mig förrän i höst)
  • Lyckliga013bruden

    Jag gifte mig i Mb-0039 ivory färgad satin. Jag gillar dem, ingen skoskav eller obekväm känsla. Jag bytte skor aom aksungen vid midnatt för jag blev för varm om föterna. Men då hade jag dansat en bra stund, ganska väldigt länge. 


    De är ganska stela i skaftet så de håller formen. Endel stövlar och kängor som bor i min garderob är mjuka så de blir rynkiga du vet, men det blev inte dem här.


    Jag tänker använda de mer än en gång, även om de ser lite brudiga ut. =)

Svar på tråden Någon som köpt stövlar på Matildas fest?