• Jessica och Christian

Breda fötter framtill, vart hitta fina bröllopsskor?

jag har ett stort problem.

mina fötter är ganska breda framtill pga hallux valgus (eller vad det nu heter)

vart kan jag hitta fina skor till bröllopet?

jag har ett par höga kilklacks sandaler med spänne som man kan reglera själv, men dem är svarta.

något liknade men i ljusa färger och reglerbart spänne framtill hade vart perfekt, du råkar inte ha sett något sådant när du själv letat skor?

//jessica

• Svar på tråden Breda fötter framtill, vart hitta fina bröllopsskor?
  • 101127

Har bredfot med. Köpte Rainbowskor som funkade super, gjorda för vidare fötter. Klurar på vad modellen hette.. bethany eller liknande Jättefina och sköna

• Jessica och Christian

ok, ska kika på det

såg att dem hade 2 butiker i göteborg som säljer dessa.

men vad kostade dem?

• 101127

1200 fick jag ge för mina i sthlm.

• mittid

Jag gav 450:- för mina Rainbow för ett år sedan, köpte av "Matildas fest" och då var de måttbeställda... så även färg/höjd/utseende. Har hört att det är stop på beställningar pg av för mycket att göra, men om du ber snällt och du är ute i mycket god tid så kanske det finns en chans till ett undantag... inte vet jag. Det finns fler firmor som säljer dessa måttbeställda Rainbowskor, vet dock inte vilka och ej heller vad de tar betalt.

• 101127

Rainbow? Matilda säljer inte dem. Det är ju Melody

• mittid

101127 skrev 2010-05-18 18:57:10 följande:
    Rainbow? Matilda säljer inte dem. Det är ju Melody

Sorry! Där gick jag vilse i namndjungeln...

• mittid

mittid skrev 2010-05-18 18:26:28 följande:
    Jag gav 450:- för mina Rainbow för ett år sedan, köpte av "Matildas fest" och då var de måttbeställda... så även färg/höjd/utseende. Har hört att det är stop på beställningar pg av för mycket att göra, men om du ber snällt och du är ute i mycket god tid så kanske det finns en chans till ett undantag... inte vet jag. Det finns fler firmor som säljer dessa måttbeställda Rainbowskor, vet dock inte vilka och ej heller vad de tar betalt.

Alltså: Melody var namnet på dessa skor.... övrigt jag skrivit är rätt och supersköna var de oxå!

Svar på tråden Breda fötter framtill, vart hitta fina bröllopsskor?