Levarantören av skor är sjuk!!
Skit, skit och skit!!! Hade ju egendesignat skor!!! Någon mer som inte kommer att få sina skor i tid?
Skit, skit och skit!!! Hade ju egendesignat skor!!! Någon mer som inte kommer att få sina skor i tid?
jag vet inte om de kommer hinna komma i tid. jag gifter mig inte förrän i september så jag funderar på att chansa och se om leverantören hinner bli bra igen
Jag och jag skall gifta mig om 11 dagar. Var ute på en lång runda i går för att försöka hitta andra men det gick bara inte.
Jag fick också samma mail... Jag gifter mig i början av augusti, så jag hoppas verkligen att de hinner komma i tid. Jag har ändå letat lite i affärerna men hittar inga jag kan ha som back-up. :( Vad sägs om barfota??? :S
Samma tankar här. Blir en graviditet bättre till Juli?...känns inte så.
Samma här. Hur gör ni? Kommer ni vänta och ha is i magen eller köper ni nya? Har också egendesignade som jag verkligen gillade.
Om hon på fabriken nu är gravid antar jag att de redan planerat för att ta in en ersättare när barnet är fött? Eller hur har de tänkt lösa det? Jag gifter mig först i september så jag kan alltid vänta lite.
Låter väldigt oproffessionellt..
Vad är det leverantören skriver?
Jag kopierar mailet rakt av:
Jag ska avvakta och se...fasiken också, först inställd valskurs, sedan en frisör som ska utomlands och nu detta!
tycker hon skött detta proffsigt, mailet e ju korrekt skrivet och hon ger ju ersättning. Tänkte genast på den gravida kvinnan och hoppas att allt är bra med henne... bara en tanke...
Jag och sambon kollade lite efter skor idag och dröm om min förvåning när jag lyckades hitta tre (!) par vita snygga skor på DinSko. Ett par är iof tygskor som jag tänker ha på kvällen/natten och dansa i, men iaf. Skickade ett mail till Matildas fest, att jag vill dra tillbaks min beställning och vips satt förinbetalningen på mitt konto. All heder åt henne att hon sköter det så bra. Kommer nog beställa därifrån nånannan gång när jag behöver snygga skor
Ja, hon är bra! Kollar efter andra skor, hittar jag några så drar jag också tillbaka min beställning. Om inte så får jag vänta och se om skorna hinner komma.
Naturtanten: Självklart så är det synd om leverantören, men det är konstigt att de inte kan sätta in någon annan på hennes plats. Om hon är gravid så kommer hon ju ändå att behöva ersättas sen!
Jag har också hamnat i kläm, med för mig ny information om den gravida kvinnan. Jag har beställt mina skor hos Wedding Square i Göteborg i januari och i mars kom skorna. Trodde jag ialla fall, för det visade sig att fabriken hade skickat fel skor. Så butiken beställde dem igen och sedan dess har jag inte sett röken av skorna. Jag har ringt till butiken flera gånger de senaste veckorna och allt de har sagt är att de är på väg och att jag ska försökia koppla bort det ett tag och inte oroa mig. Öh, vaddå inte oroa mig?!
Igår pratade jag med dem igen och då berättade de att de har problem med kommunikationen med fabriken i Kina och att de enda som kan prata engelska och ta emot ordrar ligger på sjukhus. SÅ de kan inte garantera att de hinner komma i tid. Jag gifter mig 5 juni!!!
Min fundering är; när hade Wedding Squre tänk att berätta det här för mig?!
Nu har jag superbråttom och kommer kanske inte hinna gå in skorna innan bröllopet. Känns jättesurt när jag beställde skorna i januari...
Letade som en tok idag efter ett par brudskor och hittade faktiskt ett par som jag fick jättebilligt! De var provade rätt mycket och såg inte helt nya ut, men vad gör det under klänningen? De kommer i alla fall inte att synas och när kvällen är slut kommer skorna troligtvis inte vara så vita och fina längre ändå.
Det känns som att en sten har ramlat ner från mitt bröst, superskönt att ha hittat ett par skor!
Imån väntar dusten med bröllopsaffären som inte kunde leverera mina beställda skor i tid. Kommer kräva pengarna tillbaka och kompensation för alla mil jag har kört extra och tid som jag har lagt ner på det här. Får se vad de säger...
Jag fick inga skog. Letade som en galing och hittade inga. Men sedan var jag ute igen och insgå att jag skulle glömma de jag beställt och då hittade ajg ett par som jag itne behvöer vara räddom. Kan sätta ner klackarna i gräset hur mycket som...Så jag slipper gå barfota på lördag
Vilket skomärke är det ni pratar om? Jag beställde mina brudskor från en brudbutik där jag även köpt min klänning. Det har gått ganska lång tid sen jag beställde dem och butiken har inte ringt. Har inte funderat så mycket på det, eftersom det är två månader kvar tills jag gifter mig. Undrar om det kan vara samma fabrik? Men i så fall tycker jag att butiken borde ringa och informera mig om detta.
Här kommer ni garanterat att hitta skorna ni är ute efter..
Jag köpte nämligen två par brudskor från den här sidan:
http://www.crystalbridalaccessories.co.uk/
Köpte denna modell det är silkestyg och handtillverkade och tog 6 veckor (hmm ser att dem sänkt priset på dem nu grr)
http://www.crystalbridalaccessories.co.uk/products/swarovski-crystal-shoes/carmen-wedge-by-benjamin-adams.htm
Det är ett par som jag föll för när jag såg dem för över ett år sedan.. och det tog mig veckor att hitta en sida som inte hade slut på dem och som leverera till Sverige.
Det andra paret jag köpte som jag ska ha på när jag dansar loss
http://www.crystalbridalaccessories.co.uk/products/swarovski-crystal-shoes/scarlet-by-benjamin-adams.htm
Dem fick jag kanske 4-6 dagar efter beställningen gjordes och känner att jag inte ens behöver gå in dem några dagar innan bröllopet =)
Frakt avg låg på £9,95..
En del av skorna finns även här och om jag minns rätt så är frakt avg. några pund billigare
http://www.englishbridalcouture.com/store/product.php?productid=245&cat=0&page=1
Lycka till!