• MollyAlex

Jag ska bli fru!!!!

Igår va det min födelsedag, o min älskling väckte mig med paket på sängen :)

Jag fick en fantastiskt fin klänning från Hunkydory o en Martha Stewart kokbok, "Wedding Cakes". Borde kanske anat nått där? :)

Sen överraskade han mig med att vi  skulle åka en halvdag på spa Yasuragi på Hasseludden!

Vi hade en jätte fin dag, solen sken o vi satt i en av de varma källorna i det kallt våriga vädret, då han gick ner på knä!

-Vill du gifta dig med mig?

-Jaaa!!!

Jag e så glad! Han friade med en silverring, idag ska vi ut o köpa de "riktiga" ringarna, så spännande!

:)

• Svar på tråden Jag ska bli fru!!!!
  • MollyAlex

Tack ska ni ha! Idag köpte vi min ring o beställde Alex! Jätte spännande!

Min ring e 2 mm bred, kanalfattade brillianter, helallians,vitguld ring.

Ville ha ett glittrande tunr band, o detva verkligen vad jag hittade! Stenarna sitter skyddade, i o med att de e fattade i en kanal,o jag som inte e van vid ringar o andra smycket känner  mig mycket bekväm i den, just eftersom den e tunn o nätt!

Underbar känsla det här! Att va förlovad, kan knappt fatta att jag ska bli fru!

:D

• SnowFairy

Å, vad roligt! Grattis!

Önskar er all lycka till {#lang_emotions_laughing}

• Tittij

Grattis! Min sambo friade för två veckor sen och vi ska oxå gifta oss 20/8 2011

• Pärlis

Åh, va romantiskt...grattis =) Och kul med den där boken du fick =)

• Maxiander

Grattis!!!!!

Idag fick jag frukost på sängen och presenter, fyller år :) Men i  smyckesasken låg det idag ett par örhängen (som jag för över ett år sedan sagt att jag verkligen gillar alldeles alldeles extra, bra minne har han allt!!!{#lang_emotions_heart}, LYCKLIG!!!!)

Minns dagen min prins friade, julafton, hihi han hade ocskå ordnat och planerat och förberett och allting var exakt uträknat och också helt "perfekt"! Underbart!

Grattis grattis grattis! Nu har ni enhelt underbar tid framför er med "grundplaneringen"! Lycka till med allt!!!!

www.maxiander.se

• MollyAlex

Å tack allihopa!

Tittij: där får vi ju nästan följas åt i den roliga planeringen tills vår stora dag kommer!

Pärlis: ja, jag älskar att baka, o jag älskar Martha Stewart, så han spikade verkligen allt med en bok om just bröllops tårtor! :)

Grattis maxiander!

• Andreas flicka

Åh vilket härligt frieri

GRATTIS!

• tingeling11

Stort grattis och all lycka till er!

• PremiumDark

Åh, jättefint frieri! Och vad smart gjort med silverringen!

• JannikeStåhl

Grattulationer! Detvärmer i hjärtat

• Marjo

Grattis!! Det är underbart kul att bli fru :)

Svar på tråden Jag ska bli fru!!!!