• student75

    jillian michaels 30 day shred

    Idag har jag börjat med Jillian michaels 30 day shred. Jag ska köra programmet dagligen i 30 dagar. Jillian lovar en viktminskning på upp till 9kg, ska bli spännande och se hur mycket jag går ner. Min start vikt är 94,9kg.

    Finns det någon som har erfarenhet av jillian michaels 30 day shred och vill dela med sig sina erfarenheter?

  • Svar på tråden jillian michaels 30 day shred
  • 100703 M och B

    Å andra sida så har jag enbart lagt om kosten (strikt LCHF) utan att börja träna, jag har iofs inte vägt mig men jag får knäppa skärpet två hål mindre än tidigare. Och mina kompisar har börjat fråga om jag gått ner i vikt :)

    Så för bra för att vara sant kan ibland vara sant! ;)

    Fast jag är ju klart medveten om att det skulle hända mer om jag faktiskt kom iväg till gymmet också, det är bara så förbenat trist!


    At last my love has come along
  • student75

    Dag 2

    Kunde inte låta bli och väga mig, gissa om jag blev glad när vågen visade 94,3kg. Jag har gått ner 0,6kg på 1 dag. Nu känner jag mig ännu mer motiverad att fortsätta med träningen :) :) :)


     

  • Lyckliga013bruden
    student75 skrev 2010-05-04 08:29:25 följande:
    Dag 2Kunde inte låta bli och väga mig, gissa om jag blev glad när vågen visade 94,3kg. Jag har gått ner 0,6kg på 1 dag. Nu känner jag mig ännu mer motiverad att fortsätta med träningen :) :) :)  
    Jag förstår att du är jätteglad.

     


    Me tyvärr diffar vikten plus/minus ett kilo på en dag och att det är normalt. Väldigt trist vid viktnedgång men en bra tröst vid en liten vikten uppgång =)

  • student75

    Lyckliga013bruden


    Jag är medveten om att vikten kan diffa från dag till dag, men då vågen visar minus blir man alltid peppad att fortsätta med träning/diet :) Håller med om att det är en tröst vid viktuppgång.

  • Iza81

    Lite sent inlägg kanske men jag kör också den. Är på andra dagen och jag kommer inte följer hennes diet men ngt liknande. Jag kör även Zumba fitness så hoppas på bra resultat om en vecka eller två. Det är supervitktigt att man inte hoppar över en dag säger jon för då uteblir resultaten.


    Jag har riktigt ont i ben och rumpa men jag kräks inte och jag tar mig igenom nivå 1 som tar nästan 30 min med uppvärmningen.

  • Lyckliga013bruden

    hur är zumba fitness? jag har funderat på att prova för det verkar kul, men ger det märkbara resultat snabbt?


    Med märkbära menar jag inte nädvändigtvis merm uskler- mindre fett, utan även konditionen och koordinationen.

  • student75

    Dag 1

    Jag har tyvärr varit sjuk och inte kunnat följa programmet, men nu är jag tillbaka.
    Min start vikt är 93,6kg (har gått ner 0,7kg). Känner mig verkligen laddad.

  • student75

    Kan tyvärr inte fortsätta med programmet eftersom jag fått fruktansvärt ont i mina knän pga alla jumping jacks. Jillian säger i dvd:n att även personer med stor övervikt klarar av att utföra jumping jacks utan några problem, men jag klarar inte av det.


    Hoppas att det går bra för er andra och lycka till!


     

  • Superstarfia

     


    student75 skrev 2010-05-30 08:15:01 följande:
    Kan tyvärr inte fortsätta med programmet eftersom jag fått fruktansvärt ont i mina knän pga alla jumping jacks. Jillian säger i dvd:n att även personer med stor övervikt klarar av att utföra jumping jacks utan några problem, men jag klarar inte av det. Hoppas att det går bra för er andra och lycka till!  

    Jag får också ont, men när jag känner efter sitter smärtan inte i knäleden utan i muskelfästena.. vilket inte är nått farligt utan bara är att köra på..


  • Iza81

    Zumba är riktigt effektivt för att få upp pulsen och svettas mkt. Däremot har jag märkt skillnad på kroppen snabbar med Jillian Michaels än med Zumban men jag har otroligt bra kondition tack vare Zumban och det är riktigt roligt framför allt.

  • Gorgeousnes

    Ooooh Jillian Michaels 30 day shred. Har funderat på denna. Hur funkar det? Vad äter man vad äter man inte?


    Har Jillian Michaels på WiiFiten men den är så grymt irriterande.

Svar på tråden jillian michaels 30 day shred