• Majsan S

    PANIK Fotograf växjö 28 aug!!!

    Har konstaterat att vi är lite sena med att boka fotograf ingen har tid ngn som har tips på vart man kan vända sig????!!!!

  • Svar på tråden PANIK Fotograf växjö 28 aug!!!
  • KristinaDubb

    du har ju ett flertal i Växjö. Martina på Mfoto.se fotograf MLifoto.se, bruno på dinstoradag.se, daniel dkj.se, joakim  svensson (kan inte hitta hans webadress) etc etc. Det är bara att leta och fråga, men jag tror att du är sent ute. de flesta fotografer är upptagna hela våren och sommaren.

  • johannatzar
    Patrizia skrev 2010-05-03 22:19:53 följande:

    Ett hett tips är min egna fotograf Albin Karlsson från www.pixelbyran.com


    Älskar hans bilder.


    Din länk fungerar ju inte!

    Jag gifte mig i somras och vi anlitade en ny fotograf i Växjö och Alvesta nämligen Åsa Fredh. Hon är otroligt vänlig och verkligen proffs på att fotografera.

    Kika på hennes referenser på hennes hemsida www.asafredh.se
  • isabella87

    Linda Himsel är jätteduktig! Våra vänner fotade sig hos henne och bilderna är superfina! Vi har också bokat henne i sommar. Kolla himsel.se

  • ajom

    Mitt tips är Lina Alriksson. Hon har jobbat som pressfotograf i flera år och även numera gjort bröllop. Superduktig och social som få:)
    www.linaalriksson.se
     

  • Zunev

    www.spotpix.se är mitt tips!


    De är verkligen duktiga, har lång erfarenhet av att fota bröllop och är även pressfotografer! Vännerna fotade sig där och bilderna var kanonfina!

Svar på tråden PANIK Fotograf växjö 28 aug!!!