• Falcon

    Varning för bedragerska!!!

    Varning för bedragerska!

    Bröllopsplanerare som är verksam i Västmanlandslän. Vill inte namnge personen eller företaget här men kan ge följande tips:

    Betalar ALDRIG någonting i förskott!!! Det gäller samma regler som om man anlitar en handverkare - betalningen sker efter utförd uppdrag.

    Personen i fråga kan ha hur många trovärdiga argument som helst för att få pengarna... Men betalar inte i förskott!!!

    Lång och tråkig historia det här och hoppas verkligen ingen annan råkar ut för samma.

  • Svar på tråden Varning för bedragerska!!!
  • s24086

    häng ut.... det e väl inte mer än rätt.. har företaget visat sig lura dig vill vi alla här veta vem det är...

  • Bride in leather

    Säg vem det är..jag vet inte om det finns mer än en däruppe men tänk om?då vågar man ju inte handla av ngn.

  • Falcon

    Kan tyvärr inte hänga ut damen i fråga än - pågående ärende...

    Men verkligen inget seriöst företag! Jätte trevligt i början, men så fort hon har fått delbetalningen var hon i stort sett inte kontaktbar längre. Till slut svarade hon inte ens i telefonen när jag ringde...

    Undrar hur detta bröllopet hade sett ut om vi haft kvar henne...

    En av hennes kommentarer ang låten till solisten: Hon KAN INTE sjunga dom låtarna ni vill ha. Kan ni inte skriva en lista på kärlekslåtar - så kan solisten välja en.

    Ang att andra inte vill anlita nån planerare i Västmanland om jag inte namnge personen så kan jag berätta att det finns två stycken här. Jag har haft kontakt med båda - den seriösa bor i Hallstahammar.

    Men det viktigaste tipset är att INTE BETALA I FÖRSKOTT. Är det nån som absolut kräver det ("för annars är det ett annat par som vill boka samma datum...") - låt bli att anlita personen!

    Kram på er!

Svar på tråden Varning för bedragerska!!!