• zorken19

Svensexa! Kidnappningsförslag

Hejsan!

Min bror är bestman för mig och min sambo och han håller på att ordna med svensexa till min m2b å jag hjälper till lite.
    Vi försöker komma på nåt kul sätt att kidnappa honom¨på. Har ni några roliga förslag?
    Ska man bjuda alla som är bjudna på bröllopet eller bara de närmsta? Jag tycker det är bra att bjuda alla för då lär man ju känna varann för de som kanske inte känner någon direkt. Usch vad det är svårt! :)

• Svar på tråden Svensexa! Kidnappningsförslag
  • zorken19

Tycker det är roligt med en kidnappning. Hade varit kul om grabbarna kommer hem och hämtar han i svart rånarkläder eller nåt kul! :) Vi vill komma på nåt riktigt kul för honom.

• Lyckliga013bruden
    zorken19 skrev 2010-04-28 12:53:01 följande:
    Tycker det är roligt med en kidnappning. Hade varit kul om grabbarna kommer hem och hämtar han i svart rånarkläder eller nåt kul! :) Vi vill komma på nåt riktigt kul för honom.

Jag läste i tidingen om en svensexa där de hade rånarluvor och kidnappade brudgummen, någon trodde det var på riktigt och ringde polisen. Så i såfall ska man kanske varna grannarna =)

• Sebastiána
    Mr Bumbi skrev 2010-04-28 12:23:19 följande:
    Jag är glad att min bror inte ska ordna min svensexa för enligt honom ska den vara kvällen innan bröloppet med enbart mina närmaste vänner, jag ska bli nersupen och därmed komma lite för sent till bröloppet stinkandes alkohol och billig damparfym från den lokala stripklubben.Han skojar naturligvis, eller i alla fall överdriver, MEN han har en liten poäng tycker jag. Det ska vara lite av känslan "en sista kväll i frihet" där ingenting spelar någon roll förutom att ha riktigt kul med sina närmaste vänner. Förnedring i form av att sälja kyssar, vara utklädd på stan, ha suströmming i fickorna på gallerian etc är enligt mig och lyckligtvis även mina vänner ren IDIOTI.Kidnappning är dock en bra ide, men jag som brudgum tycker att det enbart ska vara dom närmaste vännerna, dvs inte brudens far, bror eller liknande. Dom närmaste vännerna enbart och ingen förnedring men lite bus, dock bus som inte riskerar att bröloppet blir inställt ;)
    Så du menar att du inte är fri när du gift dig? Låter inte som du egentligen vill gifta dig.
  • Rufsas
    Sebastiána skrev 2010-04-28 13:43:16 följande:
    Så du menar att du inte är fri när du gift dig? Låter inte som du egentligen vill gifta dig.
    Läs inlägg 8.
  • Mr Bumbi

Camilla är det bästa som hänt mig så det finns inget jag hellre vill! :D Och som Rufsas skrev ovan, läs inlägg 8 :)

• Sebastiána
    Rufsas skrev 2010-04-28 13:46:19 följande:
    Läs inlägg 8.
    Ja, jag gjorde det efter att jag skrivit mitt inlägg. Ibland är man lite snabb.
  • naturtanten

tillbaka till kidnappningsideer... en kompis till min smabo ordna dom kidnappning mitt under en presentation för en kund på jobbet med chefen närvarande... både kunden o chefen var med på det hela vilket bara gjorde situationen ännu mer lyckad... stackarn försökte desperat dock få göra klart sin presentation... haha skoj blev de iaf...

• Rufsas

En av mina killkompisar och hans vänner ordnade en jättestudsmatta in på brudgummens trädgård. Sovrummet var på andra våningen och killen vaknar genom att åtta nakna killar hoppar upp och ner på studsmattan och ropar in genom det öppna fönstret klockan sju en lördag morgon.

Barnsligt men roligt. Inte så mycket till kidnappning dock.

• Påfågeln

Fick höra om en  brudgrum vars svensexa gick till så här. En kväll fick han ett brev vid dörren där det stod att han skulle gå ner till den närmsta puben. Där skulle han beställa en öl och en shot och dricka upp det så fick han en lapp från bartendern. I den stod det att han skulle gå till en annan bar och göra samma sak... Brudgummen lydde order och upprepade samma sak vid baren... och undrade när de andra skulle dyka upp. Detta fortsatte under kvällen. Han drack vid baren och fick en lapp om att bege sig till nästa ställe där han fick dricka igen.. men inga kompisar dök upp. Då for han (ganska dragen) tillbaka hem och sov, lite smått förbannad över att hans svensexa inte var alls som han trodde att den skulle bli. Klockan åtta på morgonen väckc brudgummen av sina instormande kompisar som drar upp honom ur sängen och in i en bil för nu skulle den riktiga svensexan börja!!

• Rufsas
    Påfågeln skrev 2010-04-29 09:51:30 följande:
    Fick höra om en  brudgrum vars svensexa gick till så här. En kväll fick han ett brev vid dörren där det stod att han skulle gå ner till den närmsta puben. Där skulle han beställa en öl och en shot och dricka upp det så fick han en lapp från bartendern. I den stod det att han skulle gå till en annan bar och göra samma sak... Brudgummen lydde order och upprepade samma sak vid baren... och undrade när de andra skulle dyka upp. Detta fortsatte under kvällen. Han drack vid baren och fick en lapp om att bege sig till nästa ställe där han fick dricka igen.. men inga kompisar dök upp. Då for han (ganska dragen) tillbaka hem och sov, lite smått förbannad över att hans svensexa inte var alls som han trodde att den skulle bli. Klockan åtta på morgonen väckc brudgummen av sina instormande kompisar som drar upp honom ur sängen och in i en bil för nu skulle den riktiga svensexan börja!!
    Hahahaha, fan vad elakt.
  • zorken19
    Hehehe!!! :)
  • Steinhammersfru

Fy fan va taskigt! Sånt tycker inte jag är kul. Jag tror inte min m2b's vänner skulle våga göra något sådant för honom för dom vet att han inte skulle ställa upp på det.

• mojikanan

Min bror prata om att "kidnappa" min blivande på gymmet när vi e o tränar!! :)

inget man kanske räknar med.. :)

• 23maj2009

Åhh vad taskigt.. min kille skulle bli såå ledsen..
    Han har varit gift en gång tidigare och fick då ingen svensexa.. så han hoppas och längtar tills denna..
    Skulle ahn då bli utsatt för detta skulle han komma hem såå ledsen och jag vet inte om han skulle kunna njuta av den riktiga som var dagen efter..
    Det gäller att anpassa svensexan eller möhippan efter personerna..

Svar på tråden Svensexa! Kidnappningsförslag