• Moi mokulat

Vita underkläder

NU har jag varit på triumph, change och lindex.
    Jag hittar inte det jag s´öker.
    Jag söker vita INTE ivory. Utan VITA underkläder.
    Vit strumpebandshållare, riktig push up bh och trosor/hipsters/string. Allt ska matcha. Hittade vit på lindex, emn då var bh bara lite vaderad och jag behöver mer.
    Vet någon vart jag kan hittar det?

• Svar på tråden Vita underkläder
  • danicalifornia

jag hade lite halv stora bröst från början o nu när jag ammat 2 barn så är dom light hängiga påsar! {#lang_emotions_frown} så jag måste ha balconette, så måste det gå att ta av axelbanden! har en as snygg röd med srtumpebandshållare och allt, men kan man ha röda underkläder på bröllopet??

• Moi mokulat

Nee du kan väl hitta något rött till kvällen.

Jag har redan köpt en bh till klänningen men vill ha något snyggt till secretbox. Bh som jag ska under klänningen är jätte enkel. Vill ha något raffigare.

• danicalifornia

vart bor du?? finns en butik i sthlm som heter agent provocatuer! där finns det raffiga saker, men ganska så dyra!

• Moi mokulat

Jag bor 40 mil ifrån sthlmo

• danicalifornia

aha....ja det va ju en bit!!!! det är verkligen svårt att hitt dom kläderna som bara säger köp mig!! jag har lååång tid på mig att hitta dock, ska inte gifta oss förna nästa sommar. inte ni heller va??

• Moi mokulat

Jag ska gifta mig om 3,5 månad. 2,5 månad ska jag ta secret box foton.

• Sundance

Victoria's secret is the shit {#lang_emotions_laughing}! Jag kommer beställa både bh:n jag ska ha under klänningen där och det jag sedan ska ha på natten! Men visst, vill man inte köpa utan att prova blir det kanske lite trixigt.

• Moi mokulat

Sundance skrev 2010-04-30 10:06:53 följande:
    Victoria's secret is the shit ! Jag kommer beställa både bh:n jag ska ha under klänningen där och det jag sedan ska ha på natten! Men visst, vill man inte köpa utan att prova blir det kanske lite trixigt.

Hittade inget vitt där

• HappyE

Har hittat helt perfekta på Lindex!! Hängde nyinkommet som inte ens var larmat.. strumpebandshållare som är betydligt högre än vanliga, fint/sexigt och väldigt smickrande om man har lite mage att dölja.. Hittade även en superfin push-up bh som passade till. Kolla! Strumpebandshållaren kostade 149 kr och bh:n 249 kr.

• Sundance

Vad gäller Victoria's så får man liksom kika runt bland deras bh:ar och när du hittar en modell du gillar så gå in på den så kan den mycket väl finnas i vitt, bara att bilden inte visar det. En bh kan finnas i typ 8 olika färger när man klickar på den.

• BlivandeFruPettersson

Har inte läst tråden från början, men jag köpte mina underkläder på Twilfit.

• Moi mokulat

BlivandeFruPettersson skrev 2010-05-11 11:47:32 följande:
    Har inte läst tråden från början, men jag köpte mina underkläder på Twilfit.

Var de helt vita? Och inte ivory?

• BlivandeFruPettersson

Moi mokulat skrev 2010-05-11 15:19:12 följande:
      Var de helt vita? Och inte ivory?

Yes, helt vita. Köpte torsolette (men finns även BH) trosor, strumpebandshållare och stockings från någon brudkollektion, tror det gick på runt 800 för allt.

• Moi mokulat

BlivandeFruPettersson skrev 2010-05-11 16:05:09 följande:
    Hittar tyvärr ingen länk till hela setet, men en uppfattning om hur det ser ut i alla fall: www.twilfit.se/sortiment/sortiment.php

Finns inte där jag bor tyvärr. Hittade inte de heller på deras shop.

Svar på tråden Vita underkläder