Filmande medieelver
Jag undrar om det finns möjlighet att anlita medieelver för filmning (inklusive redigering av filmen efteråt) under bröllopet och om någon i så fall har utnyttjat den möjligheten och hur resultatet då blev?
Jag undrar om det finns möjlighet att anlita medieelver för filmning (inklusive redigering av filmen efteråt) under bröllopet och om någon i så fall har utnyttjat den möjligheten och hur resultatet då blev?
Jag har aldrig hört talas om det, men det går säkert att lösa.
Hör med närmaste gymnasium o se.
Vi gifter oss precis i slutet av terminen men om man gifter sig mitt i kanske några till och med kan ha filmningen av vigseln som ett projekt i skolan.
Vi kommer att gifta oss den 18 augusti (och då har väl de flesta fortfarande sommarlov) så det kanske blir mer av ett extrajobb än ett skolprojekt, men vi har tänkt att sätta upp ett plakat på några skolor runt omkring när det närmar sig så får vi ju se om någon hör av sig :)
Om man tar eleverna ur tvåan så kan de använda sommaren till att antingen göra ett projektarbete eller som APU så de blir säkert glada.
Eftersom jag jobbar på en skola så vet jag att det uppskattas av både elever och lärare. (nu är inte media de program som jag håller i på den skolan men jag pratar en hel del med de eleverna.)