• BrudSo­mmar20­06
    Äldre 25 Apr 08:36
    2590 visningar
    4 svar
    4
    2590

    Hur man fastnar och aldrig kommer loss

    <!-- @page { margin: 2cm } P { margin-bottom: 0.21cm } -->


    Sedan 2006 har vi som hänger här försökt lista ut hur man märker när man är gravid och om ett efterlängtat plus möjligen är att vänta. Vi kan inte vara speciellt smarta för vi är inte ett dugg närmre en lösning på problemet nu än då och ändå ger vi inte upp.


    Nåja, se till att få tummetotten ur nu och hjälp oss komma upp till de dryga 11 000 inlägg vi kom upp till nu sist.


    Jag har förstått att man helst ska uppge skostorlek, favoritchoklad, var i landet man bor och hur det står till på barnfronten för att börja hänga med oss här men jag vet inte jag, jag tycker det går lika bra att skicka en slant direkt till mig.


    Hursom, här diskuteras hus och hem, resor och relationer, goda drycker och fester och så klart när nästa trådträff kan tänkas inträffa och var. Har man väl gett sig in i diskussionerna här kommer man aldrig loss.


    Välkomna!


    Här finns förra tråden:


    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3651505.html

  • Svar på tråden Hur man fastnar och aldrig kommer loss
  • BrudSo­mmar20­06
    Äldre 25 Apr 08:41
    #1

    Som jag misstänkte. Det här gick ju inget vidare. Varför ligger den där värdelösa raden överst??? Inte går den att ta bort genom att gå in och uppdatera heller. Verkar som att vi får stå ut???

  • Lapine­tte
    Äldre 25 Apr 10:08
    #2

    BS - det gör vi!!! Du glömde säga vilket konto de nya medlemmarna skulle skicka pengarna till .

  • Lapine­tte
    Äldre 25 Apr 19:56
    #3

    Men var är allihopa! En hel dag och ingen som har tittat in på den nya tråden!!!

  • snaily
    Äldre 25 Apr 20:00
    #4

    Lappis
    HÄR är nya tråden, välkommen dit!


    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3733191.html


    Glöm den här, helt enkelt. BS skrev en ny pga den knepiga lilla raden överst i trådstarten.

Svar på tråden Hur man fastnar och aldrig kommer loss