• flopsy32

Hjälp mig hitta bolero

Jag har börjat inse att det kan vara idé att skaffa något att "värma" axlarna med då vi åker häst och vagn. Någon som sett en fin bolero , gärna i en webshop, som heller inte är för dyr? Tacksam för tips, vet inte riktigt var jag ska leta...

• Svar på tråden Hjälp mig hitta bolero
  • Öckerö

lilly.dk är ett litet tips tror de skickar till sverige kolla under tillbud

• Mumin1

Vet inte var i Sverige du finns, men jag var på Frölunda Torg i Göteborg igår. På Cassels hade söta vita stickade/virkade boleros och även på New Yorker kan det finnas alternativ.

Jag letar själv efter något att kunna slänga över axlarna när man åker till fotograferingen ocxh när man sitter i bilen osv. Letar febrilt efter en vit kortare treanchcoat som kan vara snygg hela sommaren sedan, men utan lycka! Det ska helt enkelt inte vara vita jackor i sommar. {#lang_emotions_frown}

Hur gör ni andra??

En sjal i ljus pastellfärg borde väl funka som alternativ? Har en ljus limegrön.

• Tausen

Kolla butikerna annars nu inför studenten då brukar det dyka upp lite...kanske blir billigare än de som  finns på brudsidorna. Orden brud och bröllop har ju en tendens att trissa upp priserna rejält...Säg till om du hittar nåt bra, jag ska också börja leta

• Tausen

Du kan få köpa min som bara är använd en gång, tänker sälja den för 600:- bara
    Du hittar den på kortet längst ner
    sabines.webblogg.se
    Inboxa mig i såfall

Svar på tråden Hjälp mig hitta bolero