• Kerbaros

Byta kläder till festen

Har sett på ett par inlägg här på forumet där det låter som att bruden byter kläder under festen. Är detta vanligt?

Jag trodde man som brud har sin klänning på sig hela kvällen?

Bra att veta om man ska fixa en till klänning {#lang_emotions_innocent}

• Svar på tråden Byta kläder till festen
  • Sebastiána

Jag vill ha på mig min klänning så länge jag bara kan!!!!!!!

• Sebastiána

Tror inte att det är så vanligt med två klänningar.

• havelina

Jag ska ha en klänning med ärmar och är lite orolig för att det kommer bli svettfläcker under armarna..funderar på att ha med en extra klänning för säkerhets skull!

• pettan

visst kan man byta om man vill men jag kommer ha min klänning så länge jag bara kan!

Varje gång jag varit på provning har jag kännt mig så himla vacker o kan knappt vänta tills jag får visa mig med den på!

• Kerbaros

Det låter bra det. Det har tagit flera månader att hitta rätt klänning och den kostar juh en del oxå så då känns det dumt om man bara använder den i kyrkan.

Längtar tills jag får prova den första gången, den är bara beställd än så länge.

• Rufsas

Jag ska förmodligen byta klänning. Men det är ju bara för att jag inte alls trivs i långa klänningar och på festen vill jag kunna vara mig själv. För mig skulle det känna som att jag klädde ut mig annars.

• flopsy32

Jag kommer att byta klänning när dansen kommer igång, då vi har hyrt ett dansband och jag DEFINITIVT INTE kommer att kunna bugga i brudklänningen! Dansa vill jag dock kunna göra...!!!

Svar på tråden Byta kläder till festen