• Idli

Funkar dessa som näbbklänningar?

Har två hello kitty klänningar från H&M (finns bild i mitt galleri) som jag köpte till mina döttrar i julas. Tyckte de var så fina. Tänkte nu att de skulle ju kunna ha dom på vårt bröllop i sommar också. Tråkigt att köpa så fina klänningar för att bara använda en gång. Vet att dom kommer passa då dom var egentligen lite stora i vintras. Vårt färgtema kommer vara rött,ivory och guld.
    Tänkte piffa till klänningarna genom att köpa varsitt ivoryband att knyta runt midjan med en fin rosett där bak.

Vad tror ni kan jag använda klänningarna igen eller är det för mycket julklänning över dom?

• Svar på tråden Funkar dessa som näbbklänningar?
  • Jessie och Emil

Jag tyckte det var en jättefin klänning! Och om barnen gillar heloo Kitty så kommer de också tycka det. Inte för juliga så länge de passar in i ert röda tema.

• Julibrud och nästan 30

jätte fina och är inte alls för juliga din vita klänning och deras röda är en underbar kombination tycker jag :)

• Idli

Jag tycker dom är så enormt fina och barnen passar jättebra i dom. Så jag tror att jag kör på dom till bröllopet. Då har man ju samtidigt sparat in en slant där. Äldsta dottern älskar sin klänning och väntar spänt på när hon ska få ha den i sommar och vara "prinsessa". Var bara lite rädd att de kanske var för mycket julkänsla över dom men med ett ivoryband sedan tror jag det kommer bli mycket sommrigare.

• lärkan

Jättesöta klänningar, de kommer att se ut som två söta prinsessor!! Inte alls juliga och om du dessutom ska piffa till dem lite så att de passar ännu bättre in i ert tema så tycker jag det låter helt perfekt!!

Lycka till!!

*kram*

- Jag känner, alltså sjunger jag. - Jag sjunger, alltså finns jag till.
Svar på tråden Funkar dessa som näbbklänningar?