• Peppo79

Skodilemma för brudgummen

Jag undrar om ngn har ett bra tips eller länk till snygga skor som inte är lackskor??? min blivande vägrar verkligen att ha lackskor/finskor! Ok jag kan gå med på att det inte behöver vara lackskor men lite snyggare än sneakers iaf! ngt mellanting? Han har BARA sneakers i vanliga fall och tycker verkligen det är waste of money att köpa ett par lack-/finskor han inte kommer anv sen. Det är ju alltid bra att ha om man ska på ngn annan tillställning men vad ska han ha för några???
    Hjälp mottages!

• Svar på tråden Skodilemma för brudgummen
  • Igia

Om man inte vill köpa ett par så brukar man kunna hyra även skor på en del uthyrningsfirmor. Kolla med några sånna om det finns nåt som kan passa.

Vad ska han ha för kläder? Det finns ju många "finskor" nu som är lite coolare än lackskor och beroende på vad han ska ha för kläder så kan ju nåt sånt funka. Det som jag skulle tänka på är att sulan inte får bli för tjock och klacken för tung....

• Eriane

Gå ut i vandliga skobutiker och titta finns hur många mellanting som helst. Vi har inte köpt skor än men vi har planerat att brudgummen skall ha vita (chinaskor tror jag det heter) Har för mig Vanheden i Jönsonligan har något i den vägen. Men kolla vanliga butiker finns hur mycket snygga skor som helst som inte är traditionella finskor. Kommer själv köpa fråv vanlig butik då inga skor som jag sett i brudbutiker passar. Vill ha något sandalaktigt gärna med kilklack

• Bluebride

vanherden har loafers. min kille köpte fina lackskor på rea på rea i västervik i fredags, 209 kr

Svar på tråden Skodilemma för brudgummen