• danicalifornia

catering i ängelholm????

Finns det någon härlig ängelholmare där ute som har koll på vilka man kan använda sig av??? Som inte är galet dyra, har en hyffsat taight budget!!

• Svar på tråden catering i ängelholm????
  • snussemej

Jag har fått superbra pris från ET Catering i Stidsvig och de kör ut maten. De kan även ställa upp med personal. Ring och kolla med dem.

• danicalifornia

tack för tipset!!! ska göra det!! vad ska ni ha för mat? buffe!

• danicalifornia

puffar lite och vill lägga till att vi hade kanske tänkt oss 150kr per kuvert!! hoppas att det finns nån som har fler förslag!!!

• bröllopsarrangör

Kontakta Anders på bygdegården i Eket bra kvalité till humana priser. Bara ett tips

• danicalifornia

tack ska kolla det!!!

• snussemej

Du kan få buffe men även trerätters för under 130:-/ person  hos ET. Vi ska ha buffé och jag har för mig att den kostar 90:-/person. Kolla deras hemsida, där står priserna. Lycka till!

• danicalifornia

ET aha ska kolla det, och dom finns i ängelholm? har kollat med några som heter bengtssons catering som finns utanför malmö, kände att det va lite långt att hämta maten, men oxå jätte bra  priser

• Fröken Strössel

Vi tar vår mat från Heberleins i Förslöv, de levererar till Ängelholm. De kanske i och för sig inte är billigast men maten kommer att bli helt suverän, bland det godaste jag ätit måste jag säga.

• danicalifornia

snussemej: förhandlade ni fram dom priserna??? Har märkt att om jag som stockholmare ringer runt till lokaler och catering nere i ängelholm där vi gifter oss så får jag helt hutlösa priser! Får be min svärmor ringa!! Hon bor ju där!!!

• snussemej
    Toast Skagen
    Fläskfilé med kantarellsås
    Vaniljparfait med varma björnbär eller hjortron

Denna kostar 150:-/person enligt deras hemsida. fast det ser faktiskt ut som om de gjort lite prishöjningar....
     kolla et-catering.se
    De kör ut maten kostnadsfritt inom en radie av 2 mil tror jag och då är det ju inga problem till Ängelholm.
  • danicalifornia

ska ringa o prata med dom, kan dock vara så att dom kommer hinna höja priserna lite till innan det är dax, bröllopet är nästa sommar!!!!

• snussemej

Såg att någon rekomenderat Heberleins. Deras mat är fantastiskt god, men betydligt dyrare. Lycka till!!!

Svar på tråden catering i ängelholm????