• linvand

Lila korta tärnklänningar Stockholm

Letar klänningar till mina tärnor eller ja tillsammans med mina tärnor och vi kommer inte ha tid med att beställa något i en bröllopsaffär då det är så lång leverenstid och bröllopet är i juni så om någon har tips på vart man kan hitta lila korta klänningar i Stockholm. Behöver inte vara utpräglad tärnklänning utan lite finare sommarklänning funkar också. Så tips emottages tacksamt!

• Svar på tråden Lila korta tärnklänningar Stockholm
  • Cantaton

Jag köpte en ljuslila, fin klänning (i glansigt, tjockare tyg) till min kompis bröllop förra sommaren. Den hittade jag på InWear, Västermalmsgallerian. Har dock inte varit ute och kollat något i år...

• linvand

De var faktiskt och provade en ljuslila klänning på InWear just i Västermalmsgallerian men den var lite konstig i modellen. Var sydda veck fram som la sig lite konstigt över magen så det var tyvärr inget bra. Men tack för tipset.

• Annapanna larsson

Det finns en butik i Sickla Köpkvarter som heter Face något (ligger i alla fall mitt emot Best of Brands). Där säljer de lila klänningar av det kortare slaget. Festklänningar, superfina och skulle passa som tärnklänningar. Det är inte jättebilliga priser men som sagt fina klänningar som man kan ha vid andra tillfällen också!

• linvand

Tack för tips. Ska kolla Sickla. Fler tips mottages gärna!

• linvand

Casmel: Har ni fått hem klänningarna? Jag gillar inte riktigt passformen på bilden. Men de kanske är bättre i verkligheten?

Cantaton: Aksara är en av de ställena som vi har tänkt att kolla på men inte hunnit. Vi hann inte dit sist vi var inne i stan för då hade de hunnit stänga.

• Casmel
    linvand skrev 2010-04-18 17:52:19 följande:
    Casmel: Har ni fått hem klänningarna? Jag gillar inte riktigt passformen på bilden. Men de kanske är bättre i verkligheten?
    Japp och båda gillade klänningarna men fick beställa en storlek större. Annars va allt bra
  • Eriane

Köpte tärnklänning från

www.bonprix.se

Dom har en del söta klänningar. Nu fanns inte den jag valde i lila men jag såg flera söta klänningar så kan vara värt en titt

Svar på tråden Lila korta tärnklänningar Stockholm