• LyckligTjej

Välkomstdrink istället för bubbel???

Jag och min blivande har suttit och funderat på vad vi ska bjuda på när vi kommer till festlokalen.
    Vi gifter oss i juli så vi skulle vilja bjuda på en somrig läskande välkomstdrink eller bål istället för bubbel.
    Va tror ni om det, kanske ni har förslag på nån god drink eller bål??? Dela med er

• Svar på tråden Välkomstdrink istället för bubbel???
  • classy

Sommriga drinkar ( som bas fruktig rom )

Bacardi raz, färsk lime, sprite ( går även ha i en dutt med tranbärsjuice )

Bacardi limon, färsk lime, passoa, sprite

Istället för mousserande. Köp spansk cava istället. Mycket godare.
    Skippa den klassiska jordgubben.
    Eller varför inte rosécava eller rosèmousserande?

• lycklig87

hej . vet inte respektet. men vi ska ha en välkomstbål.

min pappa ska göra den . vet inte vad han bladnar i men en alkofri och en med alkohol. kommer att ha konserverade frukter i och sen något mintblad(färska) över så det ser finnt ut. vi ska också ha i juli.

lycka till med allt.

LyckligTjej skrev 2010-04-17 23:56:15 följande:
    Jag och min blivande har suttit och funderat på vad vi ska bjuda på när vi kommer till festlokalen.Vi gifter oss i juli så vi skulle vilja bjuda på en somrig läskande välkomstdrink eller bål istället för bubbel.Va tror ni om det, kanske ni har förslag på nån god drink eller bål??? Dela med er
  • snussemej

Kolla in recept.nu. Sök på Raj Raj. det är en helt underbar drink med annanas och kokos. Man fryser in drinken som en sorbet. När den ska serveras, skopar man upp en kula i glaset och fyller på med fruktsoda. Jättegod, garanterad kall och är den är lite kul och annorlunda. Våra gäster brukar tycka den är supergod och tittar lite fundersamt när man börjar skopa up sorbet i glas.

Svar på tråden Välkomstdrink istället för bubbel???