Vigselförättare till hagaparken
Hej jag söker en vigselförättare till Haga parken, men det är lite knepigt eftersom det inte tillhör verken Solna eller Sthlmstad.
Har ni några tips om var jag kan hitta en?
Mvh
Sara
Hej jag söker en vigselförättare till Haga parken, men det är lite knepigt eftersom det inte tillhör verken Solna eller Sthlmstad.
Har ni några tips om var jag kan hitta en?
Mvh
Sara
Vi hittade vår vigselförrättare på www.humanisterna.se. Den organisationen och deras åsikter kan man tycka vad man vill om men de har iaf ordentliga presentationer av sina vigselförrättare (eller officianter) på sin webb, något jag inte hittat hos stockholm kommun. Han som vi ska ha verkar väldigt trevlig och rutinerad och tar sitt uppdrag på allvar. Och är givetvis inte "bunden" till någon geografisk plats.
Hej!
Sara, om du har planer på att vigas i Ekotemplet så föreslår jag att du skriver upp dig i listan i denna tråd: www.brollopstorget.se/Forum-1-12/m3685074.html. Det är omgång 3 av denna tråd som startades i augusti förra året med syfte att vi som gifter oss i Ekotemplet inte krockar med varandra, eftersom det inte officiellt inte går att boka.
Lycka till!
/Anna