• Malin och Joel

Min syster ordnar en "hemlig" möhippa

Jag fick veta att min syster skulle boka ngt som födelsedagspresent så jag var tvungen att avsätta en helg. Sagt och gjort.
    Kan tillägga att min syster inte är så väl bevandrad i internet och facebook.
    Idag loggar jag in på facebook och det första jag ser på news feed är "Anna is attending 'Möhippa'" (Anna är min kusin).
    Klickade såklart på länken och jodå, min syster har lagt upp en eventgrupp på facebook som handlar om just min möhippa. Det roliga är att hon är helt inställd på att det ska bli en överraskning Förmodligen tror hon att bara de inbjudna kan se gruppen.
    Så jag får väl bara vara tyst och spela med när dagen kommer, men jag tycker hennes klantighet är rätt söt faktiskt

• Svar på tråden Min syster ordnar en "hemlig" möhippa
  • BrideBecks

Oj då. Ha ha. Jaja, då hinner du ju förbereda dig lite.
    Men lite synd måste det väl ändå kännas att veta när den blir?
    Men som du säger, det är väl bara att spela med. Eller hinta lite om att Facebook är ju en allmän plats...

Själv går man och väntar och försöker luska ut när det eventuellt kan bli en möhippa för min del.

• giz83

hihi va skoj! jag skulle också vilja veta när min blir, fast ändå inte...och sen är mina tärnor så duktiga på att hålla hemligheter att jag ALDRIG kommer att veta när det händer...=)

*kärleken är evig*
  • Nicossambo

Hahahhaa så gjorde min tärna med eller i alla fall hon starade en facebook grupp men jag fick inte tillträde till den hmm men jag listade ut datumet ändå. Och jag hade enunderbar dag.

• Malin och Joel

Hihi, jag tycker inte det gör så mkt att jag vet när det blir, däremot är det ju tråkigt att överraskningen blev förstörd.

• giz83

ja för hennes skull är det ju det...=( eftersom hon vill väl säkert att du ska bli helt oförstående om vad det är som händer, men du ser inte vad de planerar? för då kommer du ju iaf inte veta vad som kommer hända...=)

*kärleken är evig*
  • Malin och Joel

Jo, jag ska spela in "vår" sång i en studio och sen ska vi äta middag.
    Men jag får väl bara spela så gott jag kan.

• giz83

nej va klantigt! men de låter ju som en rolig sak iaf...=)

*kärleken är evig*
Svar på tråden Min syster ordnar en "hemlig" möhippa