• Bilivande brud 2010

Vart kav man hitta "barnkostymer" till rimligt pris??

Någon som vet vart man kan hitta barnkostymer alt. fin byxa skjorta och väst till bra pris? Ska vara svart el kritstrecksrandig.
    Behöver två st i stl 9-10år och en i stl 4år.
    Har letat på nätet, men inte hittat något bra! Halens hade men har slut på stl.
    Vi har rosa,silver och vit som färgtema.
    Hoppas någon kan hjälpa mig.....

• Svar på tråden Vart kav man hitta "barnkostymer" till rimligt pris??
  • Tina86

Jag var på h&m häromdan där hade dom finbyxor, väst och skjorta med slips! Kommer inte håg vad det kosta men så jätte dyrt va det inte.
    Vart bor du? Finns en affär här i Uppsala, tror inte den finns någon annastans, som säljer barnkostymer, köpte till min son för 150 kr.

• bröllop 21aug 2010

Tina86!

Vart ligger affären i Uppsala som säljer barnkostymer?
    Jag bor själv i Uppsala och skulle gärna köpa till mina killar.

• Tina86

bröllop 21aug 2010 skrev 2010-04-14 21:03:59 följande:

Tina86!Vart ligger affären i Uppsala som säljer barnkostymer?Jag bor själv i Uppsala och skulle gärna köpa till mina killar.
    I Gottsunda centrum, det är inga märkes kläder men jag tycker kostymerna är fina och duger till mina barn, vissa kostymer är helt klart dyrare men tror den dyraste kostade 350 kr.
  • Bröllopsringen

Rinkeby Centrum. Där har dom en butik som säljer små mini frackar, kostymer, spetsklänningar etc. ink allt.
    Super billigt.

Mvh
    Sandhya

• FrökenMäkelä

Från ebay kommer jag/vi köpa till vår son. Dotterns har jag redan köpt därifrån.

• javas

Obs obs! Är det just kostym du vill köpa? Jag köpte en helsvart igår på Lindex. Kavaj 349kr byxa 229kr helnöjd! Jag har beställt annan från barnkostymer.se som nu verkar vara samma företag som Little fairies? Sjukt dålig kontakt. svarar inte på mail? Idag ska jag ringa för jag väntar på returpengar. Beställde istället på Little princess. De svarade på mail om storlekar direkt! Man får betala returporto när man vill byta, men man behöver inte betala ny frakt. Jag tyckte västarna kändes lite lyxigare och bättre i kvalitet från Little princess. Skjortor och finbyxor köpte vi på Ellos.

• Stoxoz

Kanonbra tråd, vi har precis diskuterat denna fråg. Bra med lite tips!

• Amanda547

jag har en mörkgrå passande 4 åring, byxor 116 kavaj 122 om jag inte minns helt fel om någon är intresserad

Svar på tråden Vart kav man hitta "barnkostymer" till rimligt pris??