Kläder till två pojkar - sommarbröllop
Kan någon hjälpa mig med tips och idéer vad man snyggast klär två pojkar i för kläder, som gäst på bröllp i sommar. Grabbarna är 2 och 6 år gamla. Behöver ideer och butiksförslag!
Kan någon hjälpa mig med tips och idéer vad man snyggast klär två pojkar i för kläder, som gäst på bröllp i sommar. Grabbarna är 2 och 6 år gamla. Behöver ideer och butiksförslag!
jag hänger med denna tråden. Ska ha västsvart vit skjort svart slips och svarta byxor till sonen 2 år.
Moi mokulat: Vart har du shoppat detta? Butik?
Var med en kompis till Lindex och köpte byxor till hennes son, modell chinos. Fanns i svart och beige. Köpte också vit skjorta, fanns också i ljusblått.
Tycker snygga byxor och vit skjorta är alldeles tillräckligt fint för ett barn på bröllop, om de inte är närmaste familjen. Sen kan man såklart ha en slips eller fluga till om man vill. Och en snygg och tuff hatt/mössa på sommaren.
Min 6åring kommer ha svarta stuprörsjeans, rosa t-shirt, vit uppknäppt skjorta och en svart väst... på fötterna blir det vita gympadojjor.
Min 3åring kommer ha vit skjorta, slips och väst.Svarta baggybrallor och svarta converse.
De har fått vara med och tycka själva, de måste ju trivas i det de har på sig :)
Skjortorna är köpta på lindex och västarna på hm.
Såg att hm hade kostymer också om man tycker det är kul :)
Jag har köpt ett par vita chinos på H&M, en vit kortärmad skjorta (ej inhandlad än), grå väst (tradera) och fluga (tillhörde en annan skjorta från H&M jag köpte i vintras)
Våra näbbar, pojkar 3 och 4 år kommer ha svart byxor, typ chinos, vita skjortor och svarta hängslen. Enkelt och snyggt.
Här finns lite olika varianter till småkillar
www.littleprincess.se
Silvervästen finns åter igen i lager på Haléns!
halens.se/Product/045130
åhh.. jag köpte från www.festingen.se till mina killar...
älskade dem, de var verkligen superfina och bra pris oxå
Våra killar på 2 och 6 år kommer ha svarta byxor och vinröda linneskjortor, hemma sydda. Möjligen kommer de ha någon typ av svart skärp i midjan utanpå skjortan som hänger utanpå byxan, detta för att skapa lite medeltidskänsla. Vi kommer ha bröllopet i en lada ute på landet med vinrött och svart som "temafärger" och med lite medeltidsromantiskt stuk på det, så då tycker vi det passar fint
Jag vill ha helt svart.
Tips?
Moi mokulat skrev 2010-04-19 11:42:05 följande:
Oj då måste jag dit
Vi köpte till våra små killar på www.littlefairies.se De har även en fysisk butik i Hägersten!
En annan fin sida med mycket fint är www.barnkostymer.se
jag har tyvärr inte sett något.
De har nu jätte fint mörk grått set med byxa och väst på HM.
Dock måste jag har svart, men jag tänkte på er andra.
Ljus ljus grått fanns på lindex nu med.
Jag köpte barnens helsvarta västar på hm... de har rött foder dock men det syns ju inte. De är lite tuffare än vanliga finvästar förvisso.
ja jag såg dem men gillade inte knapparna på dem.
Köper denna: http://www.littleprincess.se/shop/?cat_id=27&head_id=0