• aikidoaasa

Fina bröllopsskor i stockholms området.

Jag känner mig lite less. Jag har gått omkring till alla de "vanliga" ställena som jag brukar köpa skor på men har ännu inte hittat några snygga skor som jag gillat... eller så har färgen varit helt fel men skorna snygga. (även om de var supersnygga så passar inte svarta skor in i den här bilden.) Med dem menar jag de vanliga kedjorna. Mindre sko affärer med egna märken eller så har jag ingen aning om vilka som finns och var de ligger.

Jag vill alltså ha ett par snygga vita klack skor med lite dekor på något sätt och absolut inte för spetsiga. (lägre pris gör inget det heller.)

Jag kikade lite på bröllopsaffärerna där klänningar säljs när jag ändå var där men utbudet var litet och oftast just spetsigt.

Någon snäll person som har ett litet tips till mig om någon affär runt stockholms trakten?

Jag har en storlek på fötterna som pendlar mellan 35-37 beroende på sko och modell. (därför vill jag inte hålla på och beställa över nätet om jag inte redan innan vet storleken.)

Tack för hjälpen!

• Svar på tråden Fina bröllopsskor i stockholms området.
  • mittid

Hos Matildas fest i Sundbyberg kan du både prova och måttbeställa exakt vad du önskar i höjd/bredd/längd/tåmodell/klack/färg/mönster... Ring och boka tid för säkerhets skull!

• aikidoaasa

Puffar då jag vill ha flera förslag.

Svar på tråden Fina bröllopsskor i stockholms området.