• Julibrud och nästan 30

    17/7 2010 ny tråd :)

    Hur går det för er? allt under kontroll?
    Igår har vi varit och provsmakat bröllopstårtor gott vad det ska beställa därifrån måste bara hitta en bra bild på hur jag vill att tårtan ska se ut :)Bara en par inbjudningar som inte är skickade skönt känns det nästan alla har svarat direkt då dom fått inbjudan de känns bra.
    Igår hade vi ett litet möte med huvudansvarige på hotellet för vårat bröllop fick den infor jag behövde och vi bokade sviten inför bröllopsnatten.
    Morgonen efter bröllopet kommer våra gäster som sover på hotellet att kunna äta morgonmål med oss hotellet skulle ordna långbord till oss skoj :)
    Jag har gruvat mej för bordsplaceringen men har äntligen hittat lösningen svårt är det då man har skilda föräldrar, vi kommer att ha ett skillt bord jag och BM + dottern kommer att få sitta med oss.
    Fotograf har vi också lyckats boka dom är 2 tjejer som nyss startat ett företag men många har rekommenderat dom så de ska bli super.
    nu har jag kvar att fixa dekorationen,blommor,smycken,klänning till dottern,ringarna och annat smått och gott.
    Ha en härlig dag!

  • Svar på tråden 17/7 2010 ny tråd :)
  • wiicky

    Hej!

    Jo, här är det mesta under kontroll. Är lite orolig för min kinaklänning, men det gäller att ha is i magen. Min fästmans väst och skjorta kom igår med post från England, så det som är kvar till honom är frockcoat och skor. Jag är också klar, när klänningen väl kommer. Allt är i stort sett klart med restaurangen och löpare och servetter är inköpta. Lakan till bord och stolar får jag efter 3 juli eftersom vi kommer köpa begagnat av en BT-are. Frisör och vem som ska sminka är klart, unegfär hur det ska se ut liksaså. Imorgon ska vi till guldsmeden som ska göra våra ringar och lämna in förlovningsringarna så han kan börja med vigselringarna... Spännande.
    Man kan säga att det mesta är under kontroll, alltså.

Svar på tråden 17/7 2010 ny tråd :)