• Hoffsennanen Tottoplex

Gästlista

Inte för att bröllop kommer ske förrän om några år så har jag ändå suttit och funderat på vilka man egentligen vill bjuda. Finns så få vänner kvar då alla bara struntar i en helt. Tjejen som varit min bästa vän har ALDRIG tid med mig och alla gamla tjejkompisar har tjejkväll utan att fråga om man vill vara med...så vem ska man egentligen bjuda? Den tjejen som varit ens bästis hela livet bara för att? Hur gör ni? Bröllopet kommer väl bara bestå av killens gäster...

• Svar på tråden Gästlista
  • bruden i skogen

Du säger att det är kanske flera år innan det är tid för dej.
    Under år, månader, veckor så ändras det vänner, en del stannar kvar hela livet och andra kommer till.
    Jag har märkt genom mitt liv att de jag kände, var väninna med då jag var i tonåren lever andra liv än jag idag. Jag vet inte ens vart de är.
    Nu vet inte jag hur gammal du är. men det spelar ingen roll för vänner förändras. Jag tror att man växer på olika håll, får andra värderingar osv.
    Jag tror också att då dagen med stort D kommer för dej så har du flera väninnor, kanske ni har par som ni blivit vänner med som kommer på din stora Dag.
    Oroa dej inte för det idag, ta dagen som den kommer och se tiden ann. Då dagen inträder, frieriet har kommit då skall du se att listan blir lång.
    kram på dej

• Hoffsennanen Tottoplex

Åh vilket peppande inlägg! Tusen tack!

• PetraLind

Jag känner precis samma sak. Flyttade utomlands i två år och när man kommer tillbaka är alla vänner borta. Har samma problem, vet inte vilka jag ska bjuda och har även en väldigt liten familj att bjuda. Så mitt bröllop som kommer att ske nästa år kommer också bara att bestå av min killes gäster.. vilket är jätte tråkigt

Svar på tråden Gästlista