• Philippine

Tuff brud, tuffa skor?

Nu har jag fått för mig att jag ska ha några färgstarka roliga skor på vårt bröllop! Kanske inte hela dagen utan mest på festen...
    Min klänning är rätt klassisk, och jag har beställt jättefina skor. Men jag blev helt förälskad i mina egendesignade rosa Converse All Stars! Vad tror ni? Jag kommer att ha rosa pioner i min bukett och i bordsdekorationerna. Jag är mycket för sådana 'spratt', sambon är lite mera konservativ men å andra sidan vet han ju hur jag är... ;)
    Skulle ni våga? :)

• Svar på tråden Tuff brud, tuffa skor?
  • Philippine

Jag ska definitivt ha dem! :D Jag vet bara inte exakt när jag ska byta, men det löser sig nog. Vi kommer att ha en borgerlig vigsel ute, så det skulle kunna fungera hela dagen, haha!
    Ser framemot gästernas reaktioner! :)

• miaik

Jag tycker att du ska ha dem hela dagen, det blir ju supercoolt och snyggt!

• bobods

Då tycker jag definitivt du ska ha dom hela dagen (eftersom ni har utomhusvigsel) !!!

• Björnisarna

Gud så kul och hitta en till med conversetankar! Jag har också designat och beställt egna rosa converseskor, de är dock låga och rosa/vita i läder!:) Så himla kul! Har köpt ett par vita vagabondskor med 9cm klack till bröllopet också. Planen är att ha klackskorna i kyrkan och sen när de vankas dans så drar ja på mig converseskorna!:D

• KatjaB

såg ett klipp på en tjej som gifte sig i röda converse.. och jag som älskar converse-dojor tyckte det var hur läckert som helst.. kul också att skorna inte syntes förrän hon började dansa

• Ajdoo

Ah Alskar converse! Far man fraga vart ni har bestallt dom? Vad jag forstar levererar converse.com bara i Amerika...

• Björnisarna

Jag har beställt på converse.com till min M2B´s släktingar som bor i USA och som ska komma till vårat bröllop!:)

• Philippine

Jag har beställt dem, de är dessutom redan på väg till min kontakt i USA (en fd-pojkvän, hihi). :) Hans roommate tar dem med sig till Sverige om några veckor. Ååååh det ska bli så kul!! :D

• Björnisarna

Har fått mina skor och det är sjukt coooola! Love them!!:D

• Moi mokulat

Vad beställer man såna?

• Björnisarna

www.converse.com men ni måste ha ngn i USA som ni kan beställa till, de skickar nämligen inte hit skor (dumt, jag vet!). Men det är helt klart värt det, å billigt!!!

• Retrobohem

du måste köra på det! blir råbra!

• spunge

jag ska me ha converse, oxå egendesignade! mina kommer vara lila med svarta skosnören.. å så ska jag skriva in datumet på sidan! älskar converse och eftersom vi inte kommer ha ett traditionellt bröllop så va detta en självklarhet!
    våran klädkod till bröllopet kommer även vara sneakerstvång!!!

Svar på tråden Tuff brud, tuffa skor?